GO, heb je getest?

Hoi dames,

ik bedacht mij ineens iets: hebben jullie de bijsluiter van de zwangerschapstest wel goed gelezen? Ik kan mij namelijk herinneren dat ik eens een test gehad heb, waarvan de uitslag tot 1 uur ofzo na de test betrouwbaar was. Elk streepje wat na dat uur verschijnt  betekent niets.  Ik ben gelijk overgestapt op de Predictor-test. Daar verschijnen 2 stipjes  en de uitslag verandert niet meer. Na 3 weken ziet het er nog hetzelfde uit. Misschien een idee?

Ik blijf hopen dat jullie allemaal zwanger zijn!!!

Veel liefs,

Ingrid

Hoi Angel en de rest,

Jij zenuwachtig voor ons, kan je nagaan hoe wij ons nu voelen .
In ieder geval bedankt dat jullie zo aan het duimen zijn voor een postieve uitkomst.
Laten we hopen dat we na ons doktersbezoekje morgen meer te weten komen.
Fingers crossed..

Liefs Ilona's

Ilona, hoe was het bij de dokter vandaag?
Laat je meteen iets weten, ben zo benieuwd!!!
Alle andere meiden, bedankt voor jullie steun, ik hoop ook echt
dat een streepje een streepje is. Maar aan de andere kant mag ik van
mezelf het niet geloven voordat het echt zeker is.
Zaterdag zelf een test doen en maandag naar de huisarts.
Nog even volhouden.
Succes voor iedereen!!

Liefs, Go

Nou Go,

Vandaag een test gedaan bij de huisarts, urinetest. Maar helaas deze gaf negatief.
Ondertussen nog steeds niet ongesteld..6 dagen overtijd, zo misselijk als wat al dagen.
We moeten volgens de ass nu 2 weken wachten op een volgende test.
Geen idee of we dit vol gaan houden.
Het is om echt gek van te worden, die onzekerheid. Wat moet je geloven: de test of je lichaam??
En hoe is t met jou?
Groetjes ilona

2 weken??????????
Dat is toch niet om vol te houden!!
Aan de andere kant, ik houd het nu ook al meer als anderhalve week vol.
Maar met moeite hoor.
Is een bloedtest geen oplossing?
Zelf gaat het redelijk met me, ben vanochtend even misselijk geworden, heb toen 2 droge crackers gegeten op mijn werk (ben echt even apart gaan zitten), en toen zakte het wel weer wat.
Ik voel me zwanger, heb ook bepaalde verschijnselen: misselijk, pijnlijke borst, zwaar gevoel in de maag. Maar ik weet ook dat je lichaam je zo voor de gek kan houden.
De testen gaven ook allemaal negatief aan.
Zaterdag test ik zelf, en maandag ga ik sowieso naar de huisarts, daar ook een test doen en anders een bloedtest.
Wil echt dat het weekend is, dan kan ik mijn gedachten beter verzetten als hier op mijn werk. Ik wordt echt gek.
Fijn in ieder geval dat ik jou iedere dag spreek.
Leef ook echt met je mee.

liefs, go

Hey Go,

Ja fijn inderdaad van gedachten te kunnen wisselen.Nou ik moet dus echt nog 2 weken gaan wachten vertelde de ass. mij, beetje té vrolijk naar mijn zin!!haha maar dat kwam vast door mijn teleurstelling...Vraag me eigenlijk af is zo'n test nou precies zoals je hem thuis ook uitvoert??Want dan zou ik het me voor kunnen stellen,bij mij verscheen er pas veel later een heel dun streepje..Pff weet het niet meer hoor,voel me haast lamgeslagen op dit moment,ben even leeg.Lees heel veel dat sommige mensen pas laat pos. testen,durf haast niet te hopen dat ook dat het geval is bij mij..bang voor teleurstelling.Functioneer echt belabberd op het moment,misselijk,hoofdpijn enz.Stress of....Maar ja denk dan weer ben echt altijd stipt op dag 28 of uiterlijk 29 ongi en zit nu op dag 34 dusss.Weet jij dat eigenlijk Go (wat is je echte naam eigenlijk,wat persoonlijker),of je zo'n bloedtest zelf aan kan vragen...?2 weken is echt te gek voor woorden,zou dan al 3 weken over tijd zijn!Zou het liefst als er volgende week nog niets is die bloedtest laten doen als dat kan.Nou Go hang in there......
Bijna weekend ,wacht met spanning af voor je..

Liefs Ilona

Hoi Ilona,

ik denk niet dat je zo'n test zelf aan kunt vragen, dit gaat volgens mij op verzoek van de huisarts.  Maar je zou wel kunnen informeren of hij eerder kan.
Mijn echte naam is Margot, maar iedereen, vrienden, collega's enz. noemen me
allemaal Go, dat is mijn bijnaam.
Vind ikzelf persoonlijker als Margot (zo noemt mijn man me altijd
als we 'ruzie' hebben. Ha Ha).
Erg is dat he, dat je je zo gebroken voelt. Je wilt ook niet teveel hopen, maar je denkt er continue aan. Hou vol enne...........anders mailen he!!!
Liefs, Go

Jij bent snel Go!! hah

Aardige werkgever heb jij als je dit zo mag en kan bijhouden op je werk.haha.
Nou Go dus maar,klinkt in ieder geval vlotjes.
Nou denk dat ik die bloedtest dan wel ga aanvragen volgende week als er nog niets is,want als ik het goed begreep vd ass. moet ik over 2 weken alleen de urinetest opnieuw doen.Dan proberen we het opnieuw was haar antwoord.....
Veeeeeel te traag allemaal hah.
Nou ja.....inderdaad weekend en dus afleiding.

Fijne avond,liefs ilona

Terug
Bovenaan