Goed bedoelde adviezen / kritiek van anderen

Ook leuk... mensen die je aanraden om je 5 weken oude baby op een verjaardag gewoon te laten huilen, want hij zou alleen om aandacht vragen.. Juist ja. En als je dan zegt dat zulke jonge baby’s niet huilen zonder reden dan begint iedereen te lachen want ‘we komen er nog wel achter’. Primaaa 

[quote quote=10156111]Fijne wintersport! Toen ik zwanger was van mijn eerste ben ik met 4 maanden zwangerschap nog de piste’s afgegaan….oeeee wat een berg commetaar kreeg ik daarop…maar kon me niet schelen, skien is me lust en me leven, gewoon voorzichtig doen en als je denk dat je gaat vallen, gewoon na achter op de billen…hahaha komt goed![/quote]
Herkenbaar! Ben 17 weken en ga deze week ook nog paar dagen skiën. Heb amper een buikje, broek en jas passen nog, ik ski al mijn hele leven en kan goed uitkijken (ja, dat doe ik ook, ook op mensen die mij aan zouden kunnen skien). De mensen die mij echt goed kennen, mogen vest zeggen dat ik moet genieten én rustig aan moet doen. Collega’s moeten hun mond houden over hoe onverantwoord het wel niet is..! 

Had pas ook nog een mooie.. ik werk bij mensen thuis, en ken ze wel maar niet persoonlijk genoeg; zo je bent echt al gegroeid! Doe  je trui is omhoog Ff je buik zien, incl vader en zoon in de woonkamer... ?? 
euh wat denk je van nee!!!

Ik kreeg een keer de vraag of mijn eerste gepland was. Heb toen gevraagd of zij dat toendertijd ook was.
Hondsbrutaal.. meer kan ik er niet van maken 

Dit topic is precies wat wij zwangere vrouwen nodig hebben.
Ik heb ook alle nodige(en vooral onnodige) goed bedoelde adviezen gehad. De vervelendste vind ik toch wel 'is de baby er nog niet? Ag, laat het los. Niet zoveel op focussen.' Lekker makkelijk als je hoogzwanger bent en telkens weeën hebt. Je ergens anders op focussen in dan erg lastig. En als je dan eindelijk even jezelf weet af te leiden door een serie te kijken krijg je 20 appjes binnen: 'nog steeds niks??' 'Ben je al bevallen?' 'Hij laat wel op zich wachten hè'
Gisteren kreeg ik enorm commentaar van m'n schoonzusje dat ik nog auto rijd. Niet op de snelweg..nee gewoon in de stad. Ik voel me nog prima. Ook moet ik volgens haar vanaf 36weken met een speciale 'zwangerschapsgordel' rijden. Hou toch op. 

Terug
Bovenaan