Oh nou hier ook genoeg!
Toen ik zwanger probeerde te raken en medicatie kreeg ivm pcos zei mijn schoonzus dat ik daarmee moest stoppen en het los moet laten, dan komt het vanzelf. Bedankt joh! Ik ga meteen stoppen met de medicatie ?
We willen het geslacht niet weten, maar heel veel mensen geloven het niet. Ze denken dat we het wel weten, maar niet willen vertellen. Vooral zo denken als je daar gelukkig van wordt!
toen ik met schoonzus winkelen was, zag ik nougat liggen en legde 2 in mijn mandje. Nou heel commentaar waarom ik zoiets kocht, super slecht voor de baby! Ik heb gezegd dat ik ze die avond allebei geheel op zou eten, en daar heel gelukkig van word..
Mijn verloskundige heeft met 6 maanden gezegd dat ik niet meer mocht werken. Ik zag er vreselijk ongezond uit (grijs/wit), harde buiken... ze vond het niet meer verantwoord. Andere schoonzus vond dit onzin, hoorde bij de zwangerschap en nu zadelde ik collega’s op met extra werk! Bedankt, jij zult het vast beter weten dan mijn verloskundige!
ik ben nu 38 weken zwanger en krijg nu tips om de weeën op te wekken.. ananas, olijfolie, andere dingen...