Graag advies! Bugaboo deur uit...

Dames
Ik ga de bugaboo cameleon de deur uitwerpen!
Welke goede buggy kan ik aanschaffen??

(heb een nijntje buggy maar dat is vwb kwaliteit toch niet alles..)
Dank alvast voor tips!

oke, Daan, laat me even denken
je vraagt om tips
nou ik adviseer je om geen Nijntje buggy te nemen, dat zijn van die habbie-wabbie dingen
succes er mee!
groetjes
Daan

...niet uit het raam kwakken, maar op marktplaats de hoofdprijs voor vragen en dan met het verdiende geld een behoorlijke buggy kopen... niet die in de aanbieding is bij Prénatal...

Hi Toulouse
Nou dat is het goede nieuws, iemand wil hem voor een leuk prijsje komen ophalen ja.
Daar kan ik wel 7 nijntje buggies voor halen, maar ja daar heb ik er al 1 van dus waarom nog 7 er bij kopen he
Nou ontzettend bedankt voor de tip welke ik dan wel moet kopen.

Tja welke buggy moet je dan kopen, dat ligt eraan wat je eraan uitgeven wilt. Wij hadden altijd de chicco buggy maar die kon het gewicht van Jorick niet aan en om een kind van nog geen twee al hele stukken te laten lopen......dacht het niet. Dus hebben toen de maclaren gekocht.... Maar ook weer verkocht.... Was een leuke buggy, super handig maar niet mijn ding. Dus toen heb ik even in mijn geheugen gegraven en wist dat Marieke (van thomas) een Quinny Buzz had en dat Thomas er al heel jong in vervoerd werd, dus even om me heen gekeken en ook verschillende adviezen ingewonnen en toen de Buzz maar gekocht, moet je zeggen dat het wel een hap geld heeft gekost, maar wat hebben wij er een plezier aan, Milan zit al dik een jaar (of langer) in de Buzz en ik wil hem nog lááááng niet weg doen.....

Tja misschien heb je wat aan mijn advies, maar het ligt echt bij jou wat jij zou willen kopen..

Jolanda

Wij hebben vorige jaar onze bugaboo verkocht via marktplaats en er was een enorme run op! Niet normaal!! Voor dat geld konden we wel 5 duowagens kopen.

Maar wij hebben al een tijd een buggy van prenatal waar sweatheart opstaat. Er zit een zonneschermgeval op en hij is in ligstand te plaatsen. Hij kan ook op de fiets mee. Superding en was vorige toen 50 euro.

succes!
Marielle

Hahaha, hier ook al geen tips: onze maclaren is inmiddels zó oud dat je je bijna schaamt om 'm open te klappen. En daarnaast: die dansende, rennende dame van mij zit er toch nooit in.

Maar even serieus: de buggy's van maclaren zijn wel goed hoor, met zwenkwieltjes en verschillende lig- en zitstanden. En je hebt ook nog die Quinny Zapp, hoor ik ook goeie verhalen over (en dan liever 1 quiny zapp dan een nijntje voor elke week van de dag en twee voor zondag!)

Succes ermee!
Susan

Terug
Bovenaan