Graag advies! Bugaboo deur uit...

Dat ziet comfortabel uit...

Kan je die Zapp wel met 1 hand besturen? Dat zou wel heel erg fijn zijn... kan je bellen en lopen tegelijk, hihi. Dat lukt mij niet hoor, maar ik heb dan ook zo’n rotbuggy dat ik liever de Buggaboo gebruik.

Deze dus niet:

Prénatalmerk

Hoi,

Hier ook een koelstra, met één hand sturen gaat prima, maar dan moet je wel even de voorwieltjes vast klikken. Loopt hij eigenlijk ook gewoon lekkerder, alleen met bochten wat minder.

Ik vind het een aardige wagen maar... zou hem niet nog eens kopen, het is nog al een pieper en daar kan ik slecht tegen. Ze kan er dan wel weer lekker in slapen, maar dat doet ze nooit en net als Sophie, het is al moeilijk om haar in de buggy te houden voor meer dan 2 minuten.

Succes met kiezen,

groeten Nanda

Weet je wat ook héérlijk is ipv een buggy? Een draagdoek, er zijn veel verschillende dus altijd wel iets naar iemands zin. Zelf heb ik een ringsling en sindskort een mei tai. Die laatste is echt helemaal geweldig. Zit heerlijk, Marly kan lekker kijken en vindt het ook nog super om erin te zitten. Dus die gaat zeker straks mee op vakantie naar Italië! Verheug me er al op haar daar erin te zetten!
Buggy/kinderwagen vind ik eigenlijk alleen maar makkelijk voor luiertas ed in te gooien. Voor de rest mis is niks als ik de draagdoek gebruik. Ideaal!

Groetjes, Marloes.

Huh Marloes?! Marly wordt deze zomer toch ook 2? Hoe zwaar is ze, als ik vragen mag?

Ik zie mezelf echt niet sjouwen met Julian (bijna 13 kg), nog afgezien van het feit dat hij zelf ook graag wat ruimte heeft om zich te bewegen...

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hé Ellen,

Ja, Marly wordt ook in september 2.  Ze is wel maar een ukkie, ze weegt nog net geen 10kg. Maar dat maakt voor de mei tai niet uit. Daar kunnen kinderen in tot wel 5 of 6 jaar!! Laatst heb ik zelfs een plaatje gezien (op het draagdoekenforum    haha!) waar een papa de mama op de rug droeg in de mei tai. Natuurlijk wel voor de grap/foto, maar het gaat dus wel! En met Marly merk ik echt niks in mijn schouders. Banden zijn erg breed over de schouders. Ze leunt meer op mijn bekken wat erg prettig dragen is.
Ik heb mijn mei tai gekocht bij

www.mistermirko.be

. Daar staan ook een heleboel plaatjes. Kijk maar eens!
Mijn ringsling heb ik zelf gemaakt. Echt supermakkelijk. Daarmee draag je je kindje van deze leeftijd meer op je heup mee. Zit ook prettig, alleen heb je die hand waar je je kindje hebt niet zo vrij. Dat is wel een beetje lastig. Maar Marly zit er graag in als ik kook, kan ze fijn alles zien! "Kokuh kijkuh" roept ze dan altijd!

Groetjes, Marloes

Terug
Bovenaan