Graag advies! Bugaboo deur uit...

Wij hebben, naast onze urban jungle, een macclaren!! Een superding moet ik zeggen. We hebben toen een model van vorig jaar gekocht en dat was stukken goedkoper.
Wordt heel klein, weegt niets en zit comfortabel.

Een vriendin van mij heeft de Zapp en is daar weer helemaal lyrisch over. Ik denk dat het aan je smaakt ligt. Allebei goede buggy's.

Groetjes,
Evelien

Wij hadden eerst een huis-tuin-en-keuken buggy, maar dat was helemaal niks. Toen hebben we de Zapp gekocht en ben er nog steeds superblij mee. We hebben hem on-line bij Babycare gekocht. Heb net even gekeken en ze zijn er vanaf 139,99 euro. Wij hebben de Forrest (donkergroen). Een echte aanrader!!

Groetjes,
Nelly

Ehmmmm, nee, ze kunnen alleen rechtop zitten en onderuit hangen...
Maar Thomas zat er al vrij vroeg in en die sliep er heerlijk in hoor! draaide gewoon zijn hoofd opzij...
Als hyves meewerkt zal ik even een foto opzoeken!

oke, zo klein was ie dus ooit... Maar goed je ziet ém lol hebben in zijn ZAPPie en je ziet hem heelijk slapen als mini-mensje in zijn ZAPPie!
Wij vinden het voor Nientje straks ook geen bezwaar hoor, dat ze even een klein tukje maakt in de ZAPP. Als we lang weggaan, dagje dierentuin ofzo, slepen we gewoon de lompe kinderwagen mee, WHAHAHHA!

Wij hebben een Koelstra. Het was een van de goedkopere bij BabyPlanet.
Hij bevalt me goed maar het enige nadeel is dat je hem altijd met 2 handen moet duwen, anders wordt hij onbestuurbaar. Voor mij is heeft hij de goede hoogte, voor Gert is hij aan de lage kant.
Je kunt hem met 1 hand in- en uitelkaar klappen en hij heeft 5 standen en een kap. En hij kan mee op de fiets!

Succes!

Ellen mv Julian

Dit is 'm dus. Julian zet zelf vaak het stukje onder zijn benen omhoog, vandaar dat hij een beetje vreemd zit. Dit kan (en hoort met langere benen) naar beneden.

Terug
Bovenaan