Graag advies! Bugaboo deur uit...

Hey Jolanda, ja daar kan ik wat mee!
Is ie wel net zo klein te maken als een paraplu buggy? En wat mag ik betalen bij de kassa voor zo een apparaat??

En Marielle, inderdaad, run op marktplaats ja!

Dus een buggy kopen en met de rest wat leuks doen ;)

Oeps ik bedoelde in mijn verhaal ook de Zapp, maar ik ben net terug uit het ziekenhius waar mijn schoonzusje dus net een babytje heeft gekregen en ben dus helemaa in de Buzz stemming maar het moet dus zijn ZAPP

Jolanda

Je moet even op onderzoek uitgaan welke winkel het dichts bij jou de Zapp of zo levert en dan de prijzen naast elkaar leggen. Ik moest in Emmen voor Zapp ongeveer € 180 betalen en mijn man in Zwolle nog geen € 150 dus dat scheelt alweer....

Jolanda

Hey!

Uiteraard sluit ik me aan bij het verhaal van Jolanda... HIHIHI!
Wij zijn zo enthousiast over de ZAPP, dat we er nu twee hebben zelfs. Een voor nina en één voor Thomas. Lekker stevig, rijden lekker, in een mum in en uit geklapt. ( Altijd handig in parkeer garages waar je binnen 15 minuten weg moet zijn!!) Alleen kan er dus niet teveel aan de handvatten hangen, dan klapt ie om, maar daat hebben de meeste buggy's last van heb ik al begrepen.... Succes!

Kus, Marieke

O ja.... ZAPPjes vind je ook heel goedkoop op marktplaats! Vooral als je ém waarschijnlijk geen jaren hoeft te gaan gebruiken is dat misschien nog wel een optie? Had ik zelf ook gedaan als ik ém voor Nientje niet ook zou gebruiken om de maxi op te vervoeren in the city!

En anders wil ik de buuv wel heel lief voor je aankijken: die werkt op het babypark hier en krijgt 25 % korting....

Terug
Bovenaan