graag SUCCES verhalen van iui behandelingen

wij gaan starten met iui, zou graag succesverhalen willen horen, om weer een beetje vertrouwen te krijgen! wie is er zwanger geworden, en gebleven!  door iui?? en zijn er mensen die ook net als wij ruim 2 jaar bezig zijn, zonder dat er bij beide iets te vinden is! in december was het zaad van mijn vriend heel heel slecht, maar in april echt super super goed, en bij mij is ook alles goed, waarom niet zwanger?? wie kent dit, en is ook met iui bezig, of heeft een succesverhaal???

Hoi Danielle,

Hier een succesverhaaltje.... Ik ben nu 7 weken zwanger van onze eerste iui! Het is natuurlijk nog erg pril en er kan nog vanalles misgaan, maar we hebben al een hartje gezien!!
Ik heb PCO en met mijn man is alles in orde. Na 2,5 jaar Clomid, 3 miskramen en in totaal 3,5 jr ziekenhuisbezoeken was het bij ons dus in 1x raak!

Heel veel succes met jullie poging, ik hoop voor je dat het ook bij jullie snel lukt...

gr Mickey

Hoi Danielle,

Hier een succesverhaal!
Zwanger na 3e IUI en afgelopen maand bevallen van een gezonde jongen.
Bij ons was vijandig baarmoederslijm het probleem.

Veel succes en ik hoop hier binnenkort ook jouw succesverhaal te lezen.

Groeten, Cath

Hoi,
Ik zal me even voorstellen,
Ik ben 30 jaar en nu ruim anderhalf jaar bezig om zwanger te raken.
Sinds januari dit jaar gebruik ik clomid en pregnyl omdat ik niet regelmatig zelf een eisprong had.   Andere onderzoeken waren allemaal positief. Heb vorige week een HSG gehad en gelukkig was dat ook goed (geen verklevingen)
We hebben inmiddels ook weer een gesprek gehad met onze gyn.  die ons aanrade om de volgende stap te zetten, nl. IUI.   Dit gaan  we dus ook doen, vanaf september.
Tot die tijd gebruik ik nog een keer clomid  om het zo te proberen, maar helaas geen pregnyl i.v.m. gesloten zijn van de afdeling in het z'  huis zodat ik geen echo's kan laten maken om het moment van spuiten te bepalen. Hopelijk springt m 'n ei ook zonder.  
Op dit moment zit ik net na m 'n eisprong (nog met pregnyl) en is m 'n nod op zaterdag 26 juli. spannend...zeker omdat gezegd wordt dat je na de HSG vruchtbaarder kunt zijn...we wachten af.
Hoe oud ben jij? en hoelang zijn jullie inmiddels bezig? Wat is bij jullie (misschien) de oorzaak dat eht niet lukt?? (als je dat al kunt zeggen)
groet, MOON

Oooh   'k lees net nog eens je verhaal...je bent dus ruim twee jaar bezig en er is verder geen oorzaak gevonden waarom het niet lukt....lastig dat je die informatie niet tussendoor even kunt lezen he!
Wanneer is je eerste IUI?

ik word in sept 24, dus zoals iedereen zegt ''je bent nog jong'' wij zijn nu 2 jaar bezig, waren eigenlijk tot oktober naar huis gestuurd omdat het zaad zo onwijs verbeterd was, maar sinds we dat weten is mijn lichaam totaal ontregeld en heb ik een cyclus van 3 weken met clomid 50 mg, dus nu 22 jui gesprek met de gyn, en dan volgende maand beginnen met iui, ik lees en hoor ook veel verhalen dat het bij heel veel mensen niet lukt met iui, daarom mijn topic met de vraag om succesverhalen te schrijven, wij hopen natuurlijk snel zwanger te zijn, en ik hoop natuurlijk nog heel veel succesverhalen te lezen van iui

Ik heb (nog) geen succes verhaal over IUI, maar ik herken zoveel hier dat ik dit topic heel erg ga volgen.
Wij zijn 2,5 jaar bezig en een half jaar geleden begonnen met alle onderzoeken.
Bij ons is helemaal niets gevonden, het zaad is goed, mijn cyclus redelijk regelmatig (25 tot 28 dagen) en mijn eisprong is goed.
Na de HSG moesten we 4 maanden zelf proberen, maar helaas hebben wij niets gemerkt van dat meer vruchtbaar zijn.

Volgende maand starten wij met IUI.
Mijn vriend heeft het gevoeld dat het meteen de eerste keer raak zal zijn.
Ik hoop dat hij gelijk heeft.

Hoi meiden.
Ook ik herken me in jullie verhalen.
Wij zijn nu ook bijna twee en een half jaar bezig en hebben ook heel wat ronde's
clomid achter de rug. Daarna nog twee rondes menopur met pregnyl gehad en  nu hebben we net de tweede iui gehad en zitten we in de laatste wachtweek.
Ik ben al lang niet meer op het forum geweest maar kom toch maar weer eens af en toe even lezen.

x Niekje

Terug
Bovenaan