graag SUCCES verhalen van iui behandelingen

Hoi,

Ik zat deze topic nog eens door te lezen, want ik zit op het wachtbankje na mijn eerste IUI gisteren en was dus erg benieuwd naar de succesverhalen. Wel grappig om te zien dat DeeDee  zelf ook aan een succesverhaal bezig was, maar het toen nog niet wist. Ik hoop dat ik dat over 2 weken ook kan melden... vind het wel lang, hoor, twee weken wachten! Ben niet zo geduldig .

Danielle hoe is het met jou inmiddels? Heb jij ook je eerste IUI al gehad? Jouw verhaal lijkt verder erg op dat van ons, ook ruim 2 jaar bezig, geen redenen voor verminderde vruchtbaarheid.

liefs Jo

ik heb wel een succes verhaal hoor!!!
mijn nichtje heeft 1 poging gehad met iui en bleek gelijk bij de eerste poging zwanger te zijn.......nu is ze inmiddels bevallen van een kerngezonde zoon.....

Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!
zelf zijn we ook net begonnen met de eerste iui en ben dus nu volop aan het spuiten geslagen nu maar afwachten........

groetjes angelica

hoi hoi

wij hebben woensdag 26 augustus de eerste iui gehad, en ik mag pas 14 september testen, mijn cyclus is altijd zo rond de 24 dagen en dat is vandaag, ik voel wel een drukkende pijn in mijn buik, maar niet echt ongi klachten we wachten maar af want verder kunnen we toch niks doen, ik heb geen spuit gebruikt, ik moest ovulatie testen doen dat schijnt betrouwbaarder te zijn dan elke keer een follikel meting, dus we zijn benieuwd, ik denk zelf dat ik gewoon weer ongi word, ik heb ook helemaal geen klachten waar ik aan kan merken dat ik zwanger zou zijn, geen pijnlijke borsten niet misselijk, echt helemaal niks, alleen die drukkende pijn in mijn buik, en slapeloze nachten!
wie kent dit en is WEL zwanger zonder verdere klachten

Hoi Danielle,

Het komt veel voor dat mensen geen bijzondere klachten hebben en toch zwanger zijn hoor. Het is zelfs vaak zo dat je dezelfde klachten hebt als wanneer je ongesteld zou worden, dit had mijn zus ook een die is inmiddels alweer 6 maand zwanger.

Wij gaan morgenochtend naar de gyn voor de follikelmeting en krijgen dan deze week de 3e iui-poging.
Dan maar weer afwachten....
is vreselijk moeilijk!

Groetjes Wietske

Hoi Allemaal..

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben sylvana ben 24 jaar en we zijn ondertussen ook bijna 2 jaar bezig..
Hebben ook de malle molen al achter de rug en vanaf juni moesten we 3 maanden zelf aan de klus en nu 23 september moeten we weer terug..

Vind het een leuk idee dat je dit forum heb geopend zat al rond te kijken omdat ik het zelf ook wel fijn vind om positieve verhalen te horen..

Heb ook gelijk nog een vraagje hoeveel iui of iets worden er vergoed word door een verzekering, en krijg je ze ook vergoed als je niet aanvullend verzekerd ben...
Denk namelijk dat dat de volgende stap is wat ons te wachten staat, kan iemand mij ookuitleggen hoe of wat het allemaal inhoud..

Heb de mm al gehad en alles was goed dus kan iemand mij vertellen wat de volgende stap is..

Sorry als ik het allemaal een beetje verwarrend op geschreven heb maar zit al een tijdje met dze vragen..
Alvast bedankt..

xxx

hoi hoi
welke behandelingen je vergoed krijgt dat ligt aan de verzekeringsmaatschappij, dus denk dat het verstandig is om even info te vragen bij de verzekeringsmaatschappij waar je verzekerd ben, die kunnen jouw alle antwoorden geven!
ikzelf moet nog wachten met testen tot 14 september, maar ik ben altijd al voor dag 24 aan het vloeien, en nu dus volgens mijn cyclus 2 dagen overtijd, wel spannend, want ben nooit overtijd, altijd op dag 24 echt ongi, dus ben benieuwd, ik voel wel nu dat mijn borsten erg gevoelig zijn, maar ja dat zegt ook niet alles. 13 september ben ik jarig, zou een super cadeau zijn!!!

Hallo,

Ik heb ook wel een positief verhaal. In 2004 kregen wij het verdict dat zwanger worden niet zou lukken op de natuurlijke manier omwille van de vroegere sterilisatie van mijn man (vaso vasotomie). Hij maakt dus 100% antistoffen aan. In april 2005 heb ik dan een eerste IUI gehad en die was meteen raak. 18 januari 2006 is onze dochter Hanne geboren.

En nu beginnen we opnieuw. Op 6 oktober hebben we een eerste afspraak bij de dokter in het ziekenhuis dus maar afwachten hoe het dit keer verloopt. Al geloof ik wel niet dat we dit keer weer zoveel geluk gaan hebben. Ik houd jullie wel op de hoogte van het verdere verloop, heb de indruk dat het bij ons in belgie vaak toch gemakkelijker gaat en dat het niet zo een gedoe is met wachttijden enzo.

Veel succes allemaal!

Groetjes,
Nina

Dag dames!

Ik wilde me hier ook ff bij aansluiten. Ik heb alleen nog geen succues verhaal maar dat komt omdat we nog niet zijn begonnen met IUI. Wij lopen al wel een tijdje in de MM en daaruit is gekomen dat ik vijandig baarmoederslijm heb. Mijn slijm maakt de zaadcellen van mijn man stuk! erg vervelend dus dat ik allergisch voor mijn man ben....Nu zit ik op het wachtbankje tot 5 okt. Ik kan nog ongi worden......
Aan de ene kant heb ik het gevoel ook wel dat het gaad komen. Af en toe hoofdpijn en last van mijn onderbuik maar ik heb vooral last van mijn zij li. en dan heb ik het gevoel dat er een luchtbel inzit en dat heb ik anders nooit.. Maar ik wil me niet te veel hoop en moed geven want de kans dat het zo gebeurde was maar 0.00001 of zo iets heel klein iig.
Wanneer de rode duiveltjesop visite komen gaan wij ook volgende maand beginnen met IUI. Allemaal erg spannend en eng. Tis ook maar een raar woord... Inseminatie! Wij hebben een boerderij en daar worden de varkens en de koeien vak ook geinsemineerd....... Daar moet ik dus niet te veel aan denken.

Maar goed ik hoorde al een kwartier blijven liggen! nou ik hoop dat dat dan gewaardeerd word bij ons want onze gyn is altijd van snel snel. Heeft het altijd druk...... Maar ja zo ver is het niet en ik hoop het ook niet dat het zo ver hoeft te komen!

Toch ben ik ook wel benieuwd waarom de eicel dan wel zich kan innestelen als er vijandigslijm is.. En heb je daarna kans dat het daarna wel in eens goed gaat??? en heeft iemand hier verder ervaring mee wat je nog qua voeding of zo er mee kan doen?

Liefs mij

Terug
Bovenaan