graag SUCCES verhalen van iui behandelingen

Ik weet niet uit mijn hoofd hoe groot het percentage bij ons is maar ik dacht dat bij veel ziekenhuizen 20% per keer is. Maar ik ga ff kijken of ik daar achter kan komen.

Maar meiden blijf in elk geval een kwartiertje liggen!!! want 50% is echt een hele hoop!!!!

hoi

ik moet straks weer voor echo, maandag zagen ze 2 hele kleine eitjes, we hebben het wel zelf bijgehouden met lh testjes en dinsdag positief getest, dus woensdag geklust dat moet goed zijn!! we horen straks of het eitje gesprongen is! ik voelde dinsdag op woensdag nacht wel een hevige pijn in mijn zij dus misschien is ie al gesprongen. we horen het straks! ik hou jullie op de hoogte.

hoi niekje
echt geweldig nieuws
hele fijne zwangerschap
bij de hoeveelste iui ben je zwanger geworden?

quote: niekje78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2008 13:07:22'));

Meiden hier goed nieuws want we zijn zwanger!!!
Afgelopen zondag positief getest!
We kunnen het nog niet helemaal bevatten maar we hebben ma de 18de de
eerste echo.
Ik houd jullie op de hoogte!

Succes allemaal en houd vol want het kan!!!

X

vandaag weer bruine afscheiding en ongi pijn, dus de  zitten er weer aan te komen, we gaan dus deze maand beginnen met iui, maar kan iemand mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat?? op dag 3 weer clomid, maar moet ik dan ook al beginnen met pregnyl spuiten?? ik heb nog niks met de gynecoloog afgesproken, ze heeft verder niks uitgelegd en ik weet ook niet hoe je moet spuiten, dit is allemaal nieuw voor mij, maar moet op de 1ste dag van mijn ongi bellen, als het echt goed doorkomt, en wil graag weten wie dit al heeft gedaan en wie mij meer kan vertellen hierover zodat ik het alvast begrijp! ik hoop op snelle reacties, en nogsteeds SUCCES verhalen van iui!!

Hoi danielle,

Ik heb inmiddels 3x IUI gehad en bij mij ging het alsvolgt:

Op dag 1 ongi bellen, dan krijg je afspraak voor follikelmeting, waarshcijnlijk rond dag 10 of zo (afhankelijk van je cyclus). Dag 3 t/m 7 (bij mij althans) clomid slikken. De pregnyl spuit je (of laat je spuiten) pas zo'n 36-48h voor de IUI plaatsvindt, dat hoor je bij je follikelmeting. Dan wordt ook verder vertelt hoe de IUI verder in zijn werk gaat etc.

Hopelijk helpt dit je!

gr Hanneke

quote: Esterale reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2008 14:27:49'));

Hallo,

Ik heb zelf geen IUI gehad maar ik ben werkzaam als verpleegkundige en hier een tijdje rondgehangen.  bij ons moeten sinds kort de patienten na de inseminatie 15 min blijven liggen, dus ook niet overstappen op een bed maar echt blijven liggen! Volgens een onderzoek is het percentage met 50% gestegen!!!! Das dus een heel veel.

Wilde dit graag met jullie meedelen zodat dit bij jullie ook toegepast kan worden.
Ester

Ester bij mij in het ziekenhuis zeiden ze hetzelfde. Ze zeiden: het is gebleken dat er echt meer kans is als je een kwartier blijft liggen.
Dus ik ben braaf een kwartier blijven liggen.
Nu maar hopen dat het gewerkt heeft.

Terug
Bovenaan