graag SUCCES verhalen van iui behandelingen

Hallo allemaal!

Hier weer een bewijs dat IUI echt succesvol kan zijn. Na bijna 5 jaar aanmodderen (ik heb endometriose en vijandig baarmoederslijmvlies) ben ik bij de 6e IUI zwanger geworden en inmiddels al bijna een jaar moeder van een prachtig meisje, Suzy. Ik heb eerst drie keer IUI gehad zonder hormonen, de laatste drie keer heb ik Menopur gespoten. En bij de allerlaatste poging (we stonden al op de lijst voor IVF) bleek het toch raak te zijn.
Houd dus moed, het kan zeker!
Heel veel sterkte en succes voor jullie allemaal, het traject is niet niks. Lees hier nog vaak mee en weet hoe vreselijk zwaar het kan zijn. Dat vergeet je nooit meer!
Zet 'm op!
groeten, Saartje

vandaag weer bij de gyn geweest!!
deze maand nog afwachten en zo nodig zelf nog gemeenschap, en dan als ik ongi word weer bellen naar de gyn, dan gaan we beginnen met iui, krijg dan pregnyl, en moet clomid door blijven slikken.

bedankt voor de positieve berichten, geeft echt weer een beetje moed, ik ben er echt klaar mee, wachten wachten wachten!!

Dan lopen we aardig gelijk op!
Ik verwacht 30 of 31 juli ongesteld te worden, dan moet ik bellen naar de gyn.
Op dag 2 bloed laten prikken.
Op dag 9 m'n eerste follikel meeting.
Als de eitjes groot genoeg zijn pregnyl spuiten en dan m'n eerste IUI.

Ergens best eng, maar ik ben het wachten nu ook zo beu, dat ik wel blij ben dat we de stap hebben genomen.
Ik heb net zitten tellen, als het een beetje meezit heb ik over 3 weken m'n eerste IUI gehad.
Dat duurt niet zo lang, zolang kan ik wel wachten.

Wanneer moet jij ongesteld worden?

uhm tja moeilijk te zeggen wanneer ik ongi moet worden, mijn cyclus is 1 groot mysterie, de laatste 3 keer een cyclus gehad van 3 weken, vind de gyn heel raar ivm clomid! ik moet a.s maandag komen voor een echo, dan kijken ze of het eitje goed groeit, ze gaan me nu bijhouden via echo`s deze maand, ik ga zelf morgen met lh testjes beginnen (ovulatietest) en dan kijken wat deze doen, werkt wel altijd goed. ik vind iui ook allemaal erg eng, en hoop stiekem een beetje dat de laatste maand zelf proberen positief uitpakt, en dat we geen iui nodig hebben, maar helaas heb ik dat niet voor het zeggen, mijn vriend zegt steeds dat we dit jaar zwanger zullen zijn, omdat zijn gevoel dat zegt! nou ik hoop zo dat zijn gevoel goed zal zijn!! volgens de 'normale' berekeningen zit ik maandag op dag 10, dus moet dan ongeveer nog 2,5 week voordat ik ongi moet worden, maar sinds we weten dat het zaad zo verbeterd is, is mijn cyclus een chaos, dus wij weten het ook niet meer!! maar iui komt zo wel erg dichtbij, wel een raar idee, geen kindje op de normale manier! hoor van veel mensen dat de iui ook niet lukt, daardoor ben ik er wel een beetje vreemd tegenover gaan staan want waarom zou het bij ons dan  wel lukken?? ja we weten dat alles goed is zaad is goed, bij mij groeit alles goed, is al 2 keer op de 22ste dag bloed geprikt, en ook de eisprong is goed gegaan, ja wij snappen ook niet waarom we dan niet op de normale manier zwanger worden, ik gebruik clomid vanaf januari. maar ja we kunnen niet anders doen dan wachten wachten wachten.

Hallo,

Ik heb zelf geen IUI gehad maar ik ben werkzaam als verpleegkundige en hier een tijdje rondgehangen.  bij ons moeten sinds kort de patienten na de inseminatie 15 min blijven liggen, dus ook niet overstappen op een bed maar echt blijven liggen! Volgens een onderzoek is het percentage met 50% gestegen!!!! Das dus een heel veel.

Wilde dit graag met jullie meedelen zodat dit bij jullie ook toegepast kan worden.
Ester

Meiden hier goed nieuws want we zijn zwanger!!!
Afgelopen zondag positief getest!
We kunnen het nog niet helemaal bevatten maar we hebben ma de 18de de
eerste echo.
Ik houd jullie op de hoogte!

Succes allemaal en houd vol want het kan!!!

X

Niekje tweede poging IUI gelukt???!!!???
WAUW!
Gefeliciteerd meid.
Laat je even weten hoe de eerste echo is gegaan?
Ik wens je een hele fijne zwangerschap!

Ester bedankt voor de tip. Ik zal bij mij in het ziekenhuis aangeven dat ik wat langer wil blijven liggen. Alle beetjes helpen. Volgens mij houden ze op dit moment 5 minuten aan.
Mar ik vragen hoe groot de kans op succes bij jullie nu is met IUI?

Danielle hoe was je echo maandag?
Al enig zicht op wanneer je ongesteld gaat worden?
Bij ons is er geen reden gevonden waarom het niet lukt. Maar ik kijk tegen IUI aan van waarom zou dat niet lukken bij ons ipv twijfelen waarom het wel zou lukken.
Als ik het gevoel zou hebben dat dat ook niet zou lukken dan zou ik er niet eens aan beginnen.

Ik denk dat ik vandaag of morgen ongesteld word. Ik verlies al een beetje bruin bloed en mijn benen doen zeer. Dan heb ik bijna elke maand, dus nu kunnen we echt gaan beginnen aan IUI.
Ik ga morgen als het doorgezet heeft bellen voor een afspraak voor m'n eerste follikelmeeting.

Spannend hoor, nu gaat het echt beginnen!

Terug
Bovenaan