Grappige uitspraken....

Onze zoon zat op het potje en deed een grote plas, zeer blij natuurlijk.
Ik vroeg of hij nog eens moest plassen, ja dat wilde hij  wel.
Hij duwde en duwde, maar er kwam niets.
Vervolgens zei hij "doet het niet".
We lagen beide dubbel van het lachen.
 
quote: larsenlaura reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-03-2007 22:10:29'));

Onze zoon zat op het potje en deed een grote plas, zeer blij natuurlijk.
Ik vroeg of hij nog eens moest plassen, ja dat wilde hij  wel.
Hij duwde en duwde, maar er kwam niets.
Vervolgens zei hij "doet het niet".
We lagen beide dubbel van het lachen.



 
Hoi Dames,
Leuk onderwerp! Mijn dochtertje van 21mnd is al een echte kletstante en zegt alles na! Moet dus echt opletten met wat ik zeg.Als ze iets wilt doen, wat niet mag uiteraard,zeg ik wel eens:Mooi niet he! Nu zegt mvr dat ook als ik iets doe wat haar niet bevalt.Zoals vanmorgen met haar schoentjes aandoen,Zegt ze :mooi niet!
Ze is ook een echt moedertje,als haar neefje hier is,verteld zij hem wel ff wat ie wel en niet mag hahaha.Ze weet het dus wel! Ook tegen haar broertje van 4,5 mnd zegt ze dingen als: Dag lieve schat,heb je lekker geslapen.Ik moet er zo mee lachen.Laats zag ze haar neefje bloot,zegt ze :Kijk Djayden heeft de pielie aan. hahahaha
En zo kan ik wel doorgaan! Vaak staan mensen ook echt versteld over wat ze al allemaal zegt op haar leeftijd En ik moet zeggen,ze verbaasd me ook iedere dag weer! Deze vind ik ook wel leuk.
Laatst zei ze tegen de kleine van een vriendin mij:Kan jij niet praten?

groetjes Donna,mama van Megan(04-06-2005) en Devan (25-10-2006)
 
hallo,

Ik las laatst  een boekje met kleurtjes. Ik vroeg welke kleur het was: rood, geel, blauw, paars (was ook blauw volgens hem) en toen bij bruin zei hij: chocolaatje!!.

Een bord dat een klaarover gebruikt (jeweetwel, zo'n rond bord met een rode en groene stip erin) dat is volgens hem een lolly!.

Als hij mensen in de bouw ziet die met zand bezig zijn (bv. een stratenmaker) dan zegt ie: kijk mama, meneer spelen in de zandbak!!. Die meneer kon er gelukkig ook om lachen.

Het blijft altijd leuk he, die creativiteit met woorden. Ik schrijf ze ook allemaal op, want je vergeet ze zo gauw!!.

Veel plezier iedereen met jullie praters.
Groetjes,
Angela
 
we hebben een dochtertje van 2,5 jaar.
Papa moeste deze week een weekje weg en omdat ze dit niet gewend is, bereidde ik haar even voor.
Ik vertelde haar dat papa een heleboel nachtjes niet thuis zou komen slapen.
Haar reactie: "en ook niet thuis poepen"
ik lag werkelijk in een deuk.
groetjes Martine
 
Hoi dames

Mijn dochter is 2  en zit in de jij lekker niet fase dus je krijgt dingen zoals !

Ik heb pijn jij lekker niet !
Ik ben moe jij lekker niet !

Dan zegt ze mammie liefierd ik van jou hou !
Ik lig elke dag wel een paar keer in een deuk.

Groetjes kim
 
Mijn zoon is nu ruim 22 maanden. We zaten vorige week in de auto. Ik reed over een smalle weg en als je een tegenligger tegenkomt, moet je een stukje door de berm heen. Er ligt wel een verharde berm maar dat trilt heel erg als je er overheen rijdt. Zegt hij: mama uh uh (uiteraard met bestraffend vingertje)!
Later op de dag waren we thuis en lagen we lekker met z'n 2-tjes op de bank. Hij doet mijn trui naar beneden en aait over mijn borst heen: oooooooh, zei hij.
Mijn man was laatst met mijn zoon Flodder aan het kijken. Tatjana lag in bikini in het zwembad. Kijk, zei mijn man, tieten! Mijn zoon  wees naar mij en zei: Daaaaar!!!
 
Terug
Bovenaan