<p>Ik ben weer redelijk opgeladen na een top tijd in Spanje. Ben nog 2 nachten hier maar inmiddels weer in gebied met bereik en zelfs wifi
</p><p>Ik lig nu weer in hetzelfde hostel als de eerste nacht in Spanje, toen ik nog dacht dat ik zwanger was. Die avond liep ik kwijlend langs een bar met allemaal verschillende soorten ham maar eindigde in een Tapaszaakje met een spa rood. Met liefde natuurlijk
maar de dag erna werd ik toch ongesteld en was mijn test blanco (het hele verhaal staat in "zijn er tuurders in de zaal").</p><p>Vond het behoorlijk pittig om die week met relatief onbekende mensen op te trekken terwijl ik toch wel verdrietig was. Toen ik een paracetamol nam tegen de buikpijn en uitlegde dat ik ongesteld was kreeg ik de reactie "oh, maar dan ben je in ieder geval niet zwanger!“ oké. Auw. Maar het is uiteindelijk een top week geworden waarin ik lekker veel wijn, kaasjes en ham heb gegeten. Plus nog veel meer dingen die op de 'verboden te eten voor zwangeren' lijst staan.
</p><p>Bijna ga ik weer naar huis, precies aan het begin van mijn vruchtbare periode. Nieuwe ronde, nieuwe kansen denk ik maar
</p><p>Dat wilde ik gewoon even van me afschrijven haha! Hoe gaat het hier?</p><p>Groetjes vanuit Spanje. </p>