Groetjes vanuit Spanje

<p>Ik ben weer redelijk opgeladen na een top tijd in Spanje. Ben nog 2 nachten hier maar inmiddels weer in gebied met bereik en zelfs wifi ;)</p><p>Ik lig nu weer in hetzelfde hostel als de eerste nacht in Spanje, toen ik nog dacht dat ik zwanger was. Die avond liep ik kwijlend langs een bar met allemaal verschillende soorten ham maar eindigde in een Tapaszaakje met een spa rood. Met liefde natuurlijk :) maar de dag erna werd ik toch ongesteld en was mijn test blanco (het hele verhaal staat in "zijn er tuurders in de zaal").</p><p>Vond het behoorlijk pittig om die week met relatief onbekende mensen op te trekken terwijl ik toch wel verdrietig was. Toen ik een paracetamol nam tegen de buikpijn en uitlegde dat ik ongesteld was kreeg ik de reactie "oh, maar dan ben je in ieder geval niet zwanger!“ oké. Auw. Maar het is uiteindelijk een top week geworden waarin ik lekker veel wijn, kaasjes en ham heb gegeten. Plus nog veel meer dingen die op de 'verboden te eten voor zwangeren' lijst staan. ;)</p><p>Bijna ga ik weer naar huis, precies aan het begin van mijn vruchtbare periode. Nieuwe ronde, nieuwe kansen denk ik maar :)</p><p>Dat wilde ik gewoon even van me afschrijven haha! Hoe gaat het hier?</p><p>Groetjes vanuit Spanje. </p>

heb niet op de vorige berichten van je gereageerd maar wel alles gelezen.. pff meid wat een gedoe! heb je het ondertussen wel een plekje kunnen geven?

ik ben nu al een x aantal dagen ook niet echt lekker.. eerst steeds misselijk en vervolgens krampen en pijn in m'n onderrug.. en weet nou niet precies waar het vandaan komt.. of het me eiersprong is geweest of de innestelling, weet 't niet goed omdat mijn vorige 3 x is geweest met spiraal en nu zonder dus kan zomaar zijn dat ik een kortere cyclus heb dan eerst.

hoop in ieder geval dat het beter met je gaat en de moed niet opgeeft! nieuwe maand, nieuwe kansen.
wens je dan ook heel veel succes deze maand en dat het maar snel "raak" mag zijn!

Hey Sanne Star inderdaad, nieuwe ronde nieuwe kansen. We gaan er (straks) gewoon weer voor! Voor jou is het de eerste maand zonder anticonceptie toch? Spannende tijden! Hoop dat het snel raak is en je een duidelijke cyclus krijgt. In het begin lijkt ongesteld worden en zwanger zijn heel veel op elkaar.
Thanks pippalotta wat lief van je! Ik at vanavond per toeval met kennissen in hetzelfde restaurant waar ik vorige week alleen zat. Wat een verschil haha. Maarja je kan er toch niks aan veranderen... Dus vol goede moed en hernieuwde energie weer vooruit!

Wat fijn om te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad! ? En fijn even een berichtje van je te lezen.. inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen. Laten we hopen dat het deze ronde raak ik (ook hier) hele dikke knuffel voor jou

Ja, hoe gaat het met jullie pippalotta en djadja, waar zijn jullie in de cyclus? Weet het even niet meer, sorry!
Maar duim uiteraard voor vruchtbare dagen voor ons allemaal :) 

Hee Bo-Belle, fijn om van je te horen idd! Vroeg me al af of je het allemaal een beetje te boven was gekomen. Goed dat je er zo positief in staat! Inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik duim weer voor je! 

Hey Mandareintje ja, was wel even slikken hoor! Maar we kunnen er toch niks aan veranderen dus dan maar positief verder :) ik praat mezelf gewoon in dat het raak was en mis is gegaan ipv een foutieve test. Dan zou het in ieder geval moeten lukken ;)
Nod verwacht ik nu vanaf de 27e of later, nog geen teken van vruchtbaar slijm en dat heb ik altijd wel een aantal dagen. Vanaf de piek daarvan duurt het exact 14 dagen tot ik ongesteld wordt.
Hoe staat het bij jou? Ben jij nu ook weer rond je vruchtbare dagen? 

Terug
Bovenaan