Groetjes vanuit Spanje

Bo-belle ik zit op 10dpo. Mn temp is aan het stijgen na een dip op 8dpo. Ik heb de babykamer natuurlijk in mn hoofd al ingericht en weet al hoe ik het mn ouders ga vertellen ? maarja dit is ronde 12 dus ik weet inmiddels hoe het balletje rolt. Kan zomaar zijn dat mijn temp morgen zakt. Afwachten dus!

Ohhh lijkt me echt killing dat temperaturen... Of wordt je er juist rustig van?
Deze ronde ben ik denk ik te laat maar wellicht dat ik volgende ronde toch ga beginnen met ovulatietesten (dan ben ik al bijna 17 rondes - of meer, ben gestopt met tellen haha- zonder bezig).
10 dpo.. Zo spannend! Ik ga duimen :) blijf het bijzonder vinden hoe je met iemand mee kan leven vanaf een scherm haha! 

@bo-belle klopt, is mijn eerste maand zonder anticonceptie maar heb door de koper spiraal wel elke keer gewoon maandelijkse feestjes gehad, koper spiraal is zonder hormonen dus heeft niet het effect zoals een pil enz.. wel heel veel onzekerheid deze maand, afgelopen maanden was ik 3 weken aan het bloeden dan 2 weken niet en weer opnieuw.. heb de spiraal laten verwijderen op dag 5 van mijn cyclus en meteen 2 dagen later niet meer ongesteld maar dat zorgt er wel voor dat ik geen idee heb wanneer ik me eiersprong heb en wanneer me NOD is.. ga wel gewoon uit van 35 dagen maar we gaan het allemaal mee maken en zien.

dat het voor ons allemaal maar een mooie maand mag zijn met veel positieve berichten!

Oh sanne star ja dat is dan moeilijk inschatten deze maand! Ik heb zelf nooit een spiraaltje gehad, maar heeeeeeel veeeeeel jaren de prikpil. Denk 11 jaar ongeveer. En heb het idee dat je daar echt lang geduld mee moet hebben voor het uit je systeem is.
Bij de 'gewone' pil zeggen ze ook wel tot een jaar, maar daar hoor ik wel vaker verhalen van mensen die toch heel snel zwanger zijn geworden. Die verhalen ken ik eigenlijk niet met de prikpil... 

Ik vind het juist wel fijn om te temperaturen. Dat heeft een beetje houvast in je cyclus. Ik kan goed zien wanneer mn eisprong is geweest en ook wanneer ik ongesteld wordt (meestal).

@bo-belle ik heb eerst ook altijd de prikpil gehad laatste prik is nov 2018 geweest en dus eind jan (kreeg hem altijd eerder gespoten dat normaal) geen nieuwe gehaald, was er klaar mee en had opeens een kinderwens.. toen overgestapt op de pil maar dat was helaas alleen maar drama.. 11feb de koper spiraal laten zetten en 20mei er uit dus maar heel kort.. weet daarom ook gewoon niet of me lichaam al klaar is met die prikpil (ontpillen enz) of dat er toch nog steeds iets in me lichaam zit.. het was eerst nog niet de bedoeling om proberen zwanger te worden maar met een echo voor m'n spiraal hebben ze een cyste op me eierstok gevonden (geen idee of t op beide zit moment van echo konden ze maar 1 eierstok vinden, gebeurt vaker) waar ik zo geschrokken van ben dat ik opeens heb van ik wil het proberen en zien of ik zwanger kan worden, gelukkig heb ik een hele lieve vriend die me hier in steunt en heeft gezegd als je het nu wilt dan sta ik achter je..

word overgins soms wel helemaal gek van mezelf sinds we het proberen... kan t niet los laten.. zit al helemaal te bedenken hoe ik t zou willen vertellen als t raak is.. hoe we alles gaan doen.. hahaha, las gelukkig dat meerdere vrouwen dit hebben en vooral met hun eerste paas rondes, ben dus gelukkig niet de enigste :p

Hahaha dat heb ik inderdaad ook een tijdje gehad sanne star! Denk toen we een half jaartje bezig waren, daarvoor was het allemaal op de bonnefooi en vanaf toen wat meer gaan opletten op vruchtbare dagen etc. Gèk werd ik ervan haha! Dat zwakte weer af, kwam weer terug en is nu weer weg :)
Maar hoop voor jou dat je eerder zwanger bent natuurlijk! Kan een cyste zwanger worden bemoeilijken? Hoe oud zijn jij en je partner als ik vragen mag? En fijn dat ie zo met je meegaat! 

Hahah heel bekend hoor Sanne Star! Ik heb dat ook veel gehad en is nu afgezwakt. Ben zelfs gestopt met temperaturen, ik werd er ook gek van, en onzeker. Bij ieder temp dipje schoot ik in de stress. Straks alleen ff paar keer meten of ik Mn ovulatie gehad heb, en dan stop ik weer.
Bo-Belle, ik zit nu inderdaad in mijn vruchtbare dagen! Heb voor de eerste keer Clomid geslikt voor IUI, maar de IUI is gecanceld omdat ik maar liefst 4 eitjes klaar heb liggen. Vanmorgen 22,19,16 en 15mm blaasjes. Nou wij gaan het toch gewoon proberen hoor!! Wanneer heb jij je ovulatie?

Terug
Bovenaan