Groetjes vanuit Spanje

@mandarijntje heel gewaagd hoor dat je dat durft. Maar ik snap heel goed waarom je het deed. Zeker als je uitlegt dat 50% van je eitjes het toch niet doen. Een kans dat 2 eitjes wel tot een zwangerschap kunnen resulteren!

@bo-belle hahaha jij bent echt nog ongeduldiger dan ik met testen. Alleen ik kan me elke maand wel inhouden zeker als ik ongesteld ben :p. Maar je lichaam kan je ook gewoon heel erg voor de gek houden ik denk dat je het beste niet kan focussen op symptomen. 2 vriendinnen van mii zijn zwanger. Ondertussen al bijna moeten bevallen en die hadden vanaf het begin helemaal geen symptomen. Dus dat kan natuurlijk ook nog he ;)

@mandarijntje heel gewaagd hoor dat je dat durft. Maar ik snap heel goed waarom je het deed. Zeker als je uitlegt dat 50% van je eitjes het toch niet doen. Een kans dat 2 eitjes wel tot een zwangerschap kunnen resulteren!

@bo-belle hahaha jij bent echt nog ongeduldiger dan ik met testen. Alleen ik kan me elke maand wel inhouden zeker als ik ongesteld ben :p. Maar je lichaam kan je ook gewoon heel erg voor de gek houden ik denk dat je het beste niet kan focussen op symptomen. 2 vriendinnen van mii zijn zwanger. Ondertussen al bijna moeten bevallen en die hadden vanaf het begin helemaal geen symptomen. Dus dat kan natuurlijk ook nog he ;)

Hahahaha erg he Seerte, dat ik gewoon nog kan denken dat er misschien wel iets is blijven plakken nadat ik ongesteld ben geworden :O
Maarja, zo ben ik blijkbaar nu eenmaal. En ik voel me oprecht niet zo lekker haha. Kan natuurlijk ook komen omdat ik inmiddels bijna een maand snotverkouden ben... 
Ook mijn cervixslijm is een beetje gekkig. Normaal verlies ik eerst een klodder dik doorzichtig spul en wordt het vanaf dan steeds dunner totdat het zo dun is dat het wel water lijkt maar je er wel draden van kan trekken (heerlijke praat weer). Maar nu blijft het heel sticky van binnen, niet echt veel slijm. Blijft een beetje gekleurd (wit dus, niet doorzichtig) en kan er ook nog geen draden van trekken. 
Weird! Maar mijn baarmoedermond is wel weer zachter dus dat wijst wel op een naderende ovu. 
Achja we gaan t weer meemaken deze maand. We klussen wel minder door werkschema's en mijn snotneus. Dus bij voorbaat al niet zoveel hoop deze maand. Neemt niet weg dat ik straks vlak voor nod mezelf toch weer gek ga maken hoor :p 

Bo-Belle: ik had de week van 30mei ook al een zachte baarmoeder mond.. maar me baarmoedermond lag nog laag.. week later even zacht maar lag hoor.. kon beide weken draden trekken.. heel vreemd.. dus miss heb jij dat ook wel? Want ligt ie hoog of laag?

Hahah idd lekkere praat weer hier. Ik had trouwens aan mijn gyn gevraagd of je een naderende ovulatie aan je baarmoedermond kon voelen, en zij zei van niet. Dat de hoogte ervan wel wat wisselt in je cyclus maar de baarmoedermond zelf niet... moet zeggen dat ik dat zelf nooit zo merk. Ja ietsje, maar niet mega veel ofzo. 

Mijn baarmoedermond wisselt behoorlijk van hoogte. Nu ligt ie weer normaal maar de week hiervoor heel erg hoog. 
Ik denk ook niet perse dat ik een ovu kan voelen aan m'n baarmoedermond maar wat wel echt elke cyclus zo is, is dat ie zacht is rondom ongesteld zijn, en daarna keihard word. Ik voel dus wel wanneer ik ongesteld wordt aan de baarmoedermond.. Dus ik denk dat als ik zwanger zou zijn, hij dan ook hard zou blijven. Maarja, das voor nu koffiedik kijken natuurlijk ;) 

Bo-Belle, die gedachten heb ik ook we eens. Dan twijfel ik ook om te testen. Tot nu toe heb ik me heel goed kunnen inhouden, maar het zou me niet verbazen als ik ooit toch nog eens test na een menstruatie.
Als het goed is, zitten we nu wel weer allemaal in de afwachtende weken. Ik ga weer duimen.

Ja spannend weer voor iedereen! In het 'wie na een half jaar nog niet zwanger is' hebben we weer een lijstje. Daar even alle namen bij elkaar zetten? 

Terug
Bovenaan