Groetjes vanuit Spanje

Dag Bo-Belle!
Ik ben nog steeds mijn bloeding aan het afwachten. Vorige week donderdag kwam een moeders voor moeders langs. Toen kon ik een test doen. Ik vond deze zelf aan de lichte kant. De dag erna zelf een test gedaan en de streep was vaag. Zaterdag weer 1 en toen was de streep praktisch verdwenen. 
Vandaag een bloedtest en de hcg was 6. Het was fijn om ee op deze manier achter te komen. Aankomende vrijdag zouden we een echo hebben. De klap zou pijnlijker zijn als we niks zagen..

Nou dat kan ik me voorstellen seerte, dat je dan 'liever' de streepjes ziet aflopen dan ineens slecht nieuws bij de echo...
Dan hoop ik dat je bloeding snel doorzet en je een nieuwe cyclus kan beginnen. En dat we dan allebei snel maar weer zwanger mogen worden :) 
Al ben ik er bij mezelf nou nog niet helemaal uit of ik het wel was of gewoon 2 foutieve testen heb gehad. Maar soit, de eerste variant klinkt beter voor mezelf ;) 

Seerte: ach nee hè, is het toch misgegaan :-(. Wat ontzettend jammer zeg! Ik kan het me helemaal voorstellen dat je het fijner vind om er op deze manier achter te komen, niks zien op een echo lijkt me zooo erg.
Onze IUI gaat niet door, te veel eitjes. Erg jammer, maar we gaan toch de gok wagen en zijn erg hoopvol, zo vlak na mijn HSG. Ze zouden elk moment moeten springen want maandag waren mn eitjes 22, 19, 16 en 15. Maar nog geen positieve ovulatietest gehad. Misschien straks #fingerscrossed 

Bo-Belle: ik zou ook van de eerste uitgaan. Een vals positieve test komt zo weinig voor, laat staan 2 keer tegelijk! Het HCG is gewoon heel snel verdwenen denk ik, en misschien was je urine de 2e keer wel ietsje minder geconcentreerd? En de eerste klinkt veel positiever, dus probeer je daar aan vast te houden.

ohh mandareintje wat balen dat je IUI niet door gaat zeg! hoop zo voor je dat het dan maar raak mag zijn met die 4 eitjes! en natuurlijk dat er maar 1 of 2 bevrucht worden! een 4ling of meer lijkt mij namelijk helemaal niets.. plus is natuurlijk gevaarlijk.. succes en ik duim met je mee!
wanneer was ookalweer jouw NOD??

Spannend mandareintje, ben heel benieuwd hoe jouw cyclus deze maand verloopt haha! En inderdaad ik hou me daar maar aan vast.
Ik begin nu wat verandering in cervixslijm te merken, dus komende 4 dagen zijn de vruchtbare dagen ongeveer. Ben nog steeds behoorlijk verkouden dus even m'n best doen om het gezellig te willen maken haha.

Hey mandarijntje wat vervelend dat jouw iui niet door kon gaan.. maar met zoveel eitjes zou ik het ook best eng vinden hoor..
Volgens mij zouden we toen gelijk aan iui beginnen he?
Nou mijn bloeding begint te komen. En pff wat doet het zo een pijn! Normaal is mijn menstruatie nooit zo pijnlijk.

@Bo-Belle het kan heel goed hoor dat de hcg snel uit je lichaam verdwijnt.
Ik had afgelopen donderdag moeders voor moeders aan de deur. Net haar test die vanaf 500 meet was ik positief (avondurine). 2 dagen later met een action test was ik negatief. Zo snel is het dus bij mij gegaan..

Terug
Bovenaan