Groetjes vanuit Spanje

Rot dat het zo'n zeer doet Seerte, misschien helpt een ibu? Alsof het niet vervelend genoeg is allemaal, wees maar extra lief voor jezelf deze dagen. Klopt ja, we zouden tegelijk beginnen. Ik vind het ook heel spannend met 4 eitjes, maar wat bij mij weer meespeelt is dat ik een genetisch foutje heb waardoor 50% van mijn eitjes niet levensvatbaar is. Daardoor ben ik iets minder bang, waarschijnlijk is dit ook de reden dat het zwanger worden nog niet lukt. Ik val daardoor automatisch in de categorie 'herhaalde miskramen' omdat het waarschijnlijk heel vroeg steeds misgaat bij mij. Dit heeft er wel voor gezorgd dat we nu al IUI mogen doen, want we zijn in Juli 'pas' een jaar bezig (toen spiraaltje verwijderd). 
Mijn NOD hangt een beetje af van wanneer ik mn eisprong heb, had m al verwacht. Maar ik gok op 26 of 27 juni.
@ de rest, ik zal jullie op de hoogte houden! 
Bo-Belle: Goedzo, en nu flink klussen!

Oh dat ging inderdaad best snel dan Seerte... Misschien een kruikje maken of lekker heet douchen? 
Mandareintje dan lopen wij ongeveer gelijk, beetje afhankelijk van het cervixslijm de komende dagen verwacht ik de 28e of 29e mijn nod. 

Bo-Belle, klopt!
Ik kon niet wachten op mijn eisprong, hihi. Was bang dat de eitjes overrijp werden of helemaal niet meer gingen springen, omdat ik nog totaal geen oplopende ovulatietests had. Ik heb mezelf dus de Ovitrelle injectie gegeven zojuist, dit is een soort kunstmatige LH piek. Nu heb ik dus morgen of overmorgen mijn ovulatie. Zo. Dan helpen we de natuur gewoon een handje. 

Jeetje wat spannend Mandareintje. Kon je maar ff zelf naar binnen kijken hè! Ben echt zó benieuwd naar hoe je verhaal verder gaat haha! 

Hahah ja ik ook, wil de tijd vooruit spoelen. Vind het ergens wel cool dat ik er nu invloed op uit kon oefenen omdat ik die spuit had liggen. Was niet helemaal de bedoeling dat ik die zou zetten van de dokter, maar ach. Ik verzin wel een smoesje dat ik hem de volgende cyclus niet meer heb. En misschien komt er de komende 9 maanden wel geen nieuwe cyclus, hihi! 

Och ja ik snap het aan de ene kant wel hoor, zeker met jouw translocatie! Maar ik zou het denk ik zelf niet gedurft hebben :)
Nu fingers crossed dat het goed gaat! 

Ik snap je wens om zwanger te worden heel goed mandarijntjes, maar nu ben je wel heel erg zelf aan het dokteren...zonder dat je arts bent. Ik zou dit zelf niet gedaan hebben. De artsen snappen natuurlijk dat je hem niet kwijt bent he? Zou het ook maar eerlijk zeggen, ze zijn niet gek. Wens je wel veel succes!

Ik heb trouwens gistermiddag toch nog maar even een testje gedaan, tegen beter weten in hoor maar ik ben zó moe. Heb flinke buikpijn en dan niet links/rechts ter hoogte van mijn eierstokken maar veel lager in het midden. 
Ben ook mega misselijk afgelopen week en sinds gister beginnen mn borsten alweer op te spelen. 
Maar blanco natuurlijk. Logisch ook want ik was mega ongesteld haha. Nouja, zal dan wel van een naderende ovu zijn. Daar heb ik ook altijd wel wat last van, maar niet zo heftig als nu. 

Terug
Bovenaan