GUO vanwege korte bovenbenen

Niet te druk maken om die suikertest hoor. Ik zag er enorm tegenop door alle verhalen die ik had gehoord maar het viel mij alles mee. Het enige dat ik vervelend vond is dat je daar een paar uur moet blijven zitten en tussendoor niet weg mag. Ik heb inderdaad ook nog twee keer zelf een dagcurve bijgehouden. Ook prima te doen. 

[quote quote=10516961]ik lees even mee. Kan iemand mij vertellen wat ‘normale’ richtlijnen zijn? Ik heb vd week 20 weken echo gehad, niks gehoord over eventuele afwijkingen. Echter ik lees nu in mijn dossier dat AC (buikomtrek) p98,8 is. Ik weet alleen niet wat dit betekent en wat hoort? Kan iemand mij een link geven waar ik meer over de waardes kan lezen of uitleg geven?[/quote]
Alles tussen de p10 en p90 is "normaal" (maar ja, wat is normaal?) en daaromheen KUNNEN de waardes wijzen op iets als een medische indicatie, afwijking, iets gewoon genetisch, etcetera. Maar dat is echt een breed spectrum. Ik lees dat ze jou in de gaten willen houden vanwege zwangerschapsdiabetes. Let wel: metingen zijn erg foutgevoelig, maar vaak nemen ze dus het zekere voor het onzekere.

Even nog een update van mij: wij zijn onverwacht inmiddels bevallen van onze dochter Nina met 38+4 weken op nieuwjaarsdag! Dus via de natuurlijke weg gelukkig. Daarnaast is het zo dat onze dochter dus idd GEEN afwijking(en) blijkt te hebben. Kerngezond. Gewicht 2770 gram, een p12 kindje blijkt het uiteindelijk te zijn (dus niet

Ik lees het nu pas! Bedacht me dat je wel bevallen zou zijn en hoopte dat je iets had gepost. Wat ontzettend fijn om te horen, ik ben helemaal blij en opgelucht voor je!
Heel veel geluk gewenst met je dochter en je gezin natuurlijk. 

Terug
Bovenaan