[quote quote=10507534]Hoe gaat het nu? Heb je nog echo’s gehad?[/quote]
Meis, wat lief dat je er nog aan denkt. Je bent een lieverd. Ik heb toevallig weer een update.
Het wordt steeds meer bevestigd dat: 1. Ze volgens haar eigen lijntje groeit en goed aankomt qua grammen (33,5 week en 1800 gr, metingen hoofd p4, been p6, buik p22, totaal p6). Dat was dus heel goed nieuws. Placenta werkt perfect. En 2. Ze is dus symmetrisch klein. Het wijst dus eigenlijk nu echt op een genetisch klein kind.
Gisteravond heb ik als second opinion bij iemand anders een echo gedaan, en die kwam op andere metingen (hoofd p10, buik p10, been p2) maar wel op hetzelfde gewicht. Dus qua gewicht zal het zeker wel kloppen ongeveer en dat is een prima gewicht.
inleiden staat nu op week 39 of week 40 gepland, dus niet meer met week 37 als het zo blijft gaan.
Dus ergens heel erg goed nieuws. Maar wat écht nog aan me blijft knagen is die hele, hele, hele kleine kans dat het toch een Down kindje is. Stom, hè.... niemand zegt dat daar een aanleiding voor is, dus waarom dat blijft knagen geen idee... overigens zei de echoscopiste gisteren dat ze dat dan vaak echt wel zien, aan een afwijking of het gelaat of de nek en dat ze dat niet zag en dus echt niet van uit ging.
Dus het lijkt écht op gewoon een genetisch klein kind, met gewoon een goed werkende placenta.
Toch blijf ik blij als ik haar gewooon in mijn armen heb en alles achter de rug is. Ik kijk daar erg naar uit...