Het gaat geweldig. De jongste is inmiddels 4 maanden. De hele dag vrolijk en lachen en brabbelen. Grijpt nu heel bewust naar speeltjes en probeert zelfs naar zn buik te rollen. Onze oudste is 3 en ineens heel zelfstandig. Als in: hij komt nu zelf uit bed ipv ons te roepen, als hij trek heeft, pakt hij zn krukje om de kast te openen en pakt hij een dadel of soepstengel. Heerlijk. Geniet van allebei van elk moment.
Ik ben wat moe want R is in de nachten soms wat mindet vrolijk en vannacht had hij weer besloten alleen op mij te willen slapen. Gelukkig zitten er ook nachten met 4u ononderbroken slaap bij. Ff bijtanken haha. Soms mis ik onze overleden zoon heel erg. Dan heb ik R in mn ene arm en denk ik, had ik C nu maar in mn andere. Maar meestal sluimert het op de achtergrond. Ik heb het wel redelijk verwerkt denk jk.
Hoe is het met jou? Nog weer een echo gehad?
Ik ben wat moe want R is in de nachten soms wat mindet vrolijk en vannacht had hij weer besloten alleen op mij te willen slapen. Gelukkig zitten er ook nachten met 4u ononderbroken slaap bij. Ff bijtanken haha. Soms mis ik onze overleden zoon heel erg. Dan heb ik R in mn ene arm en denk ik, had ik C nu maar in mn andere. Maar meestal sluimert het op de achtergrond. Ik heb het wel redelijk verwerkt denk jk.
Hoe is het met jou? Nog weer een echo gehad?