GWEN is geboren! (bevallingsverhaal)

Jeetje Esmé, je hebt het ook niet cadeau gekregen. Iedereen aan het lijntje houden en overal nog braaf op reageren. Ik vind 't super! Veel leuker dat het jullie geheimpje was! Kom maar op 't gemakje bij van je heftige bevalling. En lekker genieten van je dochter!! (Het klinkt zo bekend dat je jezelf verbaast over het feit dat het  écht een  meisje is.)

En de naam Gwen hadden wij ook op ons lijstje!

Liefs,
Nelly mv Dean & Lynn

Sodeju! Wat een toestand! Lijkt me errug angstig allemaal.
Gelukkig ben je weer lekker thuis met je moppies.

Geniet van je kraamtijd en wees niet te zuinig met paracetamol hoor.
Ik weet hoe pijn die wond kan doen.

Liefs,

Tessie

P.s.: FOTO'S FOTO'S FOTO'S FOTO'S!!!

Hoi Esme

Van harte gefeliciteerd met je kleine meisje. Wat een geschenk weer zo'n frummeltje.
Wat een bevallingsverhaal....dat zal je niet in je koude kleren gaan zitten en ook niet bij man lief. Praat er veel over hoor, dan ben je het eerder kwijt.

Maar inderdaad...wat kun je je gelukkig voelen met de rijkdom van weer een gezond kind.
Geniet er van en laat je heeeeel veel verwennen.

groetjes Pascal

Hoi Esmee,

Wat fijn dat ze er is: een meisje! Heel erg gefeliciteerd!

Wat een vreselijk verhaal, jouw  bevalling.. ik hoop echt dat je goed en snel opknapt zodat je lekker van je nieuwe gezin kan genieten.. heerlijk wandelen, trots achter die kinderwagen!

Heel veel geluk met jullie mooie gezin!

Liefs,
Mo22 mv Lieve en Beau

Haai!

Och, wat herken ik veel uit je verhaal zeg! Alleen dan wel uit 2 ks-bevallingen... en zonder snij foutjes gelukkig! Ik heb na Thomas zoveel bloed verloren dat ik ook 4 zakken bloed kreeg, ook zwaar onderkoeld etc. En bij Nina ook mensen die met man en macht aan de binnen en buitenkant nodeloos geweld toe moetsen passen om dat moppie eruit te krijgen! Dat vond ik echt het vervelendste aan die 2 KS... Dat lichamelijke geweld dat schijnbaar nodig was...
En dat glimlachen als je hoort dat het een meiske is, WHAHAHA! Zo herkenbaar! Ik kan nog helemaal versteld staan kijken naar Nina, ik heb een meisje, ik heb een meisje, ik heb een meisje! Zie jij ook al jongens en meisjes verschillen? Ik zag direct al 2 heel verschillende baby's, ook zo gek! ( Nee, dames ik bedoel niet het geslacht!!!)
Wij hebben het er ook over gehad om het de laatste keer aan niemand te vertellen en alleen de kinders ergens onder te brengen onder het mom van laatste controle... Maar voor Gert-Jan maakt het niets uit, die wil gewoon van de daken schreeuwen wanneer hij papa wordt, ahhaha!
Hoe is het met Rogér? Kan hij alles een beetje verhapstukken? ik weet nog wel dat GJ zich zo verloren voelde als man, dat hij zelfs niet eens mijn hand vast kon houden of zo. Laat staan als het zo afloopt als bij jullie? En ben ik voorbarig als ik vraag hoe de toekomst er uit ( medisch ) gaat zien bij jou qua kiddies?
 Ik bel je snel om een keer te komen kijken naar die lieverds van je!

Liefs, marieke

Hé Esmé,

Hier log ik uiteraard even voor in!

Jeetje meid, wat een verhaal!! Jij krijgt het ook niet voor niets zeg! Gelukkig dat je er een mooi en gezond meisje voor terug hebt gekregen.

Ik hoop dat je je snel weer de oude zal voelen en alles goed zal genezen. Geniet maar lekker van je nieuwe gezinnetje en een knuffel voor Kay en Roger, die zullen namelijk wel goed voor jou en Gwen zorgen!

Leuk trouwens om te lezen dat Kay gek is met z'n zusje!!

Liefs, Marieke, Lyanne en Vince

jeetje zeg wat een bevalling je hebt het niet voor niks gekregen!   Maar gelukkig heb je er iets prachtigs voor terug gekregen Gefeliciteerd met jullie kleine meid!
wat leuk ook dat kay zo tros is op zijn kleine zusje Daar zie ik nog het meeste naar uit de reactie van Marek als eindelijk naar heel lang wachten de baby er is
knap maar goed op van je ks en laat je goed verwennen Kan wel zeggen geniet lekker van je nieuwe gezin maar heb zo'n vermoeden dat je dat ook echt wel doet   hahahah..

liefs mira mv marek en 28 weken zwv ??

ps ben benieuwd naar de foto's

hey meis,

wat een verhaal zeg....had kippevel van top tot teen staan hoor....pfffff

maar wat kun je dan na zo`n zware ingreep dan trots zijn op je meissie he....

Heerlijk man dat het zo goed gaat....nu de pijn nog weg en dan kun je helemaal volop genieten....

Geniet overal van....ze zijn zow weer groot hahaha en dat zeg ik....maar mien meissie is 8 week geleden begonnen in maatje 50 en ze zit nu toch echt in 62 pffff wist niet dat dat zo snel ging haha

meis doe rustig aan en we zijn benieuwd naar de fotos

liefs denise, yoëll en linsey

Terug
Bovenaan