GWEN is geboren! (bevallingsverhaal)

Ook van ons natuurlijk Van Harte Gefeliciteerd met jullie GWEN!!!!

Jeetje, ze heeft het wel spannend gemaakt tot op het laatst! Nu maar lekker genieten met z'n viertjes! En beterschap voor jouw buikie!

Liefs, Marloes mv Marly en "mupje 2" (24,1 wkn zwanger)

Hee lieverd, wat heb jij allemaal moeten doorstaan zeg! Ongelooflijk!
Ik ben superblijk voor je dat het allemaal goed is afgelopen en dat je nu lekker kan gaan genieten van je heerlijke gezinnetje!
Ik kom snel een keertje langs (als je eraan toe bent natuurlijk) om je mooie kindjes te bewonderen!
Nu eerst maar lekker bijkomen en genieten van al dat moois!
En natuurlijk kan ik ook niet wachten op de eerste foto's!

Dikke kus van Cissy, Wilfred en Fabio xxx

PS doe trotse oma Yvonne de groeten!

Potjandorie zeg! Wat een bevalling en wat een geweld hebben ze moeten gebruiken! Maar alles voor een goed doel natuurlijk.

Gefeliciteerd met de geboorte van Gwen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De trotsheid, liefde en  blijheid van een moeder naar een kind is het  puurste  wat er is en jij hebt het weer mee kunnen maken! geniet ervan!
Meid, ik wens jullie heel veel geluk met z'n 4-en en laat je de komende tijd maar lekker verwennen! Neem de tijd om te herstellen: beter te lang even rustig aan (voor zover dat kan met 2 kinderen) dan te snel weer aan de slag. Geef jezelf de tijd!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs
Jeske (mv Ilse en Stan)

Jeetjemina wat een verhaal zeg. Pfoe, krijg het er koud van. Heftig zeg.
Ik vond het niet fijn dat Jurgen te laat was bij mijn bevalling, maar dat is niets in vergelijking tot jouw verhaal....

Gelukkig maar dat de kleine meid het goed doet en dat je nu weer lekker thuis bent.
Rust lekker uit en laat je maar lekker verwennen. En een meisje...leuk hè.. dat gevoel had ik ook toen we Nynke kregen. Super...en nu heb ik alweer 2 shopaholics in de dop.

Groetjes,
Patty mv Nynke en Mare

Wat een verhaal zeg!! Echt ongelofelijk. Gelukkig is met Gwen alles goed en kun jij nu lekker op je gemakje opknappen.

Genieten van je meisje komt wel goed als ik het zo lees. Heerlijk gevoel!!
We komen snel eens kijken naar jullie mooie prinses!

Dikke zoen,
Evelien, Dennis, Renée en ??

lieve Esme,

van harte met je mooie meisje (tenminste, dat neem ik aan, papa en mama kennende )!!! en wat een verhaal zeg die bevalling, jij hebt echt een onwijze hectische/emotionele zwangerschap en bevalling gehad, sjeetje...

en inderdaad, wat Susan zich ook al afvroeg, komt het allemaal weer goed daarbinnen? want ze hebben je baarmoeder uiteindelijk weer terug 'gestopt' begrijp ik...

meis, geniet van je kraamtijd, wat een rijkdom een grote broer en een klein zusje!! ik gun het je onwijs!

liefs Jenneke

Ohhh meid wat een verhaal!!!!!
Voor iemand die zonder scheuren thuis is bevallen is dit wel heel heftig om te lezen hoor. Meid en zo sterk als je het schrijft pfff...

Al die tijd was ik overtuigd dat jij een meisje zou krijgen en dat vond ik wel raar..

Maar heerlijk dat ze er is en dat het zo goed gaat met haar. Dat maakt wel weer wat goed. Ik hoop echt dat je je wat snel opknapt zodat je lekker met je gezin kan ondernemen en doen.

Nogmaals heeeerlijk dat ze er is en van harte!!

Liefs Renske

Jeetje mina, wist dat een kindje krijgen hard werken was maar dit..
Jij moet er wel heel wat voor doorstaan. Hoop dat je gauw weer opknapt en lekker kunt genieten van je gezinnetje. (ook al doe je dat nu ook al)

Groetjes Pally mv Chloë en Rowan  

Terug
Bovenaan