Hadden jullie dat vorige week ook

Maar serieus, ik denk dat veel mensen dat hebben hoor. Dat ze complimentjes 'moeilijk' vinden. Ik merk dat in mijn werk ook vaak, kinderen die niet op hun gemak zijn als ze een complimentje krijgen. Oftewel: we maken elkaar veel te weinig complimentjes!

Jaaaa, helemaal mee eens. Dat is ook altijd een van mijn "standaard" hulpverleningstools in mijn werk. Heeft wel effect gelukkig.
Grappig dat je mij zag als een wat ouwelijk serieus type. Gelukkig heb je ook gezien dat ik dat echt niet ben. Bah...
Groetjes Veerle

Hihihi, oh jee, nou heb je het al. Het was niet naar bedoeld. Maar je lijkt op het forum altijd zo rustig, zo zeker van je zelf. En dan voelde ik me altijd een onwijze miep en stresskip, terwijl ik dat over de meeste dingen in het dagelijks leven helemaal niet ben. Dus in mijn gedachten had je al bijna alwetende vormen aangenomen...  Dus niet dat ik je voor me zag in een mantelpakje of zo, maar het was gewoon wel leuk om te zien dat we veel minder van elkaar leken te verschillen dan ik dacht.

Zal ik je even de telefoonnrs van mijn clienten geven om ze  te vertellen dat ik alwetend ben. Als ze dat nou eens zouden aannemen, dan zou het ineens een stuk makkelijker gaan... hahahaha

Als jij mijn leerlingen even komt imponeren, dan bel ik jouw cliënten hoor! Ik ben heeeeeeeel overtuigend, vraag maar aan al die pubers!

Hihi, volgens mij heb ik het alleen maar erger gemaakt, he?

Nee hoor, kan wel wat hebben. Vind het wel erg leuk worden hier. Hou wel van een beetje geinen (zie al mijn topics van gisteren). En nu ik jullie beter ken, is dat ook makkelijker.

Hahahaha, nou da's makkelijk dan, als Veerle straks een hekel aan me heeft, kan ik Ilona daar de schuld van geven!

Maar zonde, om zo'n leuk topic weg te gooien. Tuurlijk kan dat verkeerd gaan, maar het kan toch ook juist heel goed uitpakken? Ik vind het juist fijn, een gelegenheid om te zeggen wat ik van iemand vind. Want als dat positief is, is dat voor diegene toch fijn om te horen?

Terug
Bovenaan