Hadden jullie dat vorige week ook

Ik denk dat je automatisch van iemand een beeld vormt.
Ik had van sommige van jullie al eens een foto gezien, maar in het "echt" is het toch weer anders hihi
Soms is de manier van schrijven toch anders dan je bent. Soms is het lastig om dingen te verwoorden of leuk op te schrijven, en dan  staat het er misschien anders dan je gedoeld of komt anders over.
(Zoals nu waarschijnlijk hihi)

groetjes sonja

Whahahahaha, ik ben er 2 dagen nauwelijks geweest, maar wat een leuk topic is dit zeg! Ik lach me echt een bult!

Hihihi, nee, hoewel ik wel gelovig ben, ben ik niet in mijn gedrag erg godsdienstig, geloof ik. En jeetje, wat steviger??? Ben nu volgens mij zwaarder dan toen ik net bevallen was, hihi, maar ik zal het maar als een compliment opvatten (en ik maar denken dat ik redelijk charmante foto's plaats... ). Nee hoor, grappig om te lezen.

Zelf een ander beeld, ff denken hoor.

Ik had Veerle wat 'serieuzer' verwacht, en ook wat ouder hoewel ik je leeftijd waarschijnlijk wel had kunnen weten? Minder 'meisjesachtig' omdat je altijd van die weloverwogen stukjes schrijft. Maar dat vond ik eigenlijk wel een leuke meevaller!

Rosanne had ik me ook wat zweveriger voorgesteld, waarschijnlijk door onderwerpen die je ooit aangekaart hebt.

En tja, Ilona is volgens mij gewoon precies zoals ze schrijft, haha!

Verder zijn me niet echt dingen opgevallen, geloof ik. Behalve dan dat ik nu heeeeeeel nieuwsgierig ben naar alle andere moeders!

Groetjes,

Eveline

Jullie schrijven wel dat ik ben zoals ik schrijf, maar is dat nou positief, of vonden jullie me gewoon al een bitch en is dat nu alleen maar bevestigd? Gewoon even nieuwgierig .

Tja, een bitch van de bovenste plank uiteraard. En zo'n klever, waar je nooit meer vanaf komt...

Nee, maf mens!

Je schrijft gewoon heel vrolijk en grappig, het hart op de tong maar ook heel warm en betrokken. En zo kwam je in het echt ook over. Zoals je voor iedereen taxi speelde en met iedereen een leuk praatje had. Heel spontaan en lief.

Groetjes,

Eveline

ps: Genoeg veren in je achterste zo? Anders ga ik nog ff door hoor!

Wel een beetje, maar je maakt het weer goed door me maf mens te noemen. Ik krijg een hoop te verduren. Twee dagen geleden werd ik hier ook al gekke muts ofzo hier genoemd. Op een of andere masochistische manier voel ik me daar meer mee op m'n gemak dan met complimentjes, gek hè.

Terug
Bovenaan