Hadden jullie voorkeur?

hoi, late reactie maar werd gek van t stomme niet-reagerende forum!
Ik had niet echt een voorkeur (mijn zus heeft met 30 weken zwanger een kindje verloren, dus gezondheid, hoe afgezaagd het ook klinkt, was echt het allerbelangrijkste voor mij!!), mijn vriend wilde graag een meisje, dat leek hem makkelijker in omgang.
Nu we een jochie gekregen hebben, vind ik dat ook wel heel bijzonder: in mijn fam is dat de eerste kleinzoon, na 3 meisjes!
Groetjes, mira sinds 02-01 trotse mama van jaap

Bij de eerste kinderen had ik geen voorkeur, wilde alleen dat ze gezond waren. Maar bij de laatst had ik toch stiekum de voorkeur voor een meisje. Ik had namelijk al 2 jongens en een meisje. En het werd een meisje. En ik voel me er helemaal niet schuldig over, want ook een jongen was welkom geweest.

Voorkeur.. niet echt. enerzijds datch ik wel dat ik een meisje leuk zou vinden, omdat we al een zoon hebben, maar anderzijds leek weer een jongen me ook wel makkelijk. Overigens heb ik altijd geroepen dat ik alleen maar jongens kan krijgen en ik heb wederom een zoon gekregen. En ik ben er heeeeel blij mee!

groetjes vis78/Dionne

Wij hadden na de 3e echo het iedee dat het een jongen was.
Toen we een oude echo foto van mij zagen (rond zelfde maand zw gemaakt)
Dachten we weer dat het een meisje was:p
Toen er na de bevalling  ons jongentje natas  uit kwam was ik er niet echt op voorbereid want ik dacht dat is een meisje.
maar nee . Het was wel even wennen want ik had me eral op ingesteld dat het een meisje zou zijn:p
Maar ben toch al sinds de geboorte super blij met hem.
NU alleen hopen dat de 2e (wij willen maar 2 kinderen geminste..:p) toch een meisje is:p
maar dat zien we dan wel weer.
gr sylvia

Terug
Bovenaan