HALF JULI UITGEREKEND

<p>Goedemorgen!</p><p>Ik lees al maanden mee op het forum en vind dat erg leuk. Nu het voor mij toch wel dichterbij komt leek het mij leuk om een topic te openen voor de aankomende moeders die binnen nu en een paar weken zullen bevallen net als ik. Ik weet dat er al meerdere topics zijn voor juli 2019 maar daar zie ik door de bomen het bos niet meer... Zijn er meer meiden die zich aansluiten, die net als ik het een beetje overzichtelijk willen houden qua reacties... (Als dat lukt ;) ) ik ben uitgerekend op 11-07-2019.</p><p>Misschien leuk om een lijstje te maken?</p><p>DMP 11-07-2019 (meisje)</p><p>Ben benieuwd. X</p>

Hoi! Leuk weer een topic waar ik mee kan praten.
Ik ben zelf uitgerekend op 10-7 van een meisje. Ik heb al flink wat voor weeën, krampen steken en noem maar op. 
Groetjes!

Heey Kay, gezellig!
Ook een meid, leuk hoor. Al veel beweging dus bij jou. Hier alles nog extreem rustig. (Op haar bewegingen na dan) maar geen gerommel iig. Eigenlijk maar last van 1 ding en dat is MAAGZUUR :( heeeeel veeeeel maagzuur. Mrja, als dat t ergste is haha ;)

Hier 1 juli uitgerekend dus komt heel dichtbij :) heb er zin in! Vorige keer was het echt een feestje bij mijn dochter en hoop dat het weer zo mag zijn! 

Oeh spannend KT, nog een weekje. 
Dmp, ik snap wat je bedoeld met dat maagzuur. Je word er gewoon wakker van. Ik probeer dan eustig te wrijven over mijn buik. Meestal liggen dr billen dan in mijn maag?. Of even onder de warme douche gaan staan, dat wilt ook nog wel eens werken. 

Hoi! 16 juli uitgerekend van een jongen. Nu net met verlof, dus keuvel graag mee. Had best wat indalingsweeen afgelopen week, nu weer rustig. 
Hoe zien jullie dagen eruit?
Maagzuur: bel de dokter of apotheek. Ik ging dood van het maagzuur maar er zijn pillen die je mag en fantastisch werken. Omeprazol heet het. Neem het! Je hoeft niet zo te lijden ;)
Overigens las ik dit over maagzuur:
Heb je veel last van brandend maagzuur, dan zou het zomaar kunnen dat je baby wordt geboren met een flinke bos haar. En dat is geen bakerpraatje! Onderzoek heeft aangetoond dat vrouwen die in hun zwangerschap meer last hadden van brandend maagzuur, vaker bevielen van baby’s met een volle bos haar. Dit komt omdat in beide gevallen het hormoon progesteron een rol speelt.
Ben benieuwd! ?

Heey KT en Lepeltje, gezellig!!
KT, wat snel al!!! Super spannend. ? Fijn dat je eerste bevalling een goede ervaring is geweest, stap je er nu wel een stuk fijner in lijkt me?! 
LEPELTJE, och ja, indalingsweeen, had ze ook 2 weken terug. Was net aan het lopen, kon geen stap meer zetten haha. Mijn dagen zijn zeeeeeer gemoedelijk. Voel me lichamelijk nog maar 22 weken zwanger dus ik werk nog lekker in de tuin, knutsel nog t eea voor de baby enz. Donderdag weer naar de verloskundige, als ik dan nog steeds nachten wakker lig van het maagzuur ga ik het zeker aankaarten! Dankje!
KAY; douchen vind ik ook echt heerlijk als ik maagzuur heb idd. Maarja om nou 3x per nacht te gaan douchen ?
Het bakerpraatjes ben ik bekend mee, en ik hoop dat t waar is in mijn geval haha ;) ben zelf geboren als een aapje zoals m'n ouders altijd zeggen dus er is wel een kans haha.

Ik ook! Ik ben 17 juli uitgerekend van een jongen. We hebben er ontzettend veel zin in. Hij is lekker druk in mijn buik, hij houdt mij regelmatig wakker ?.
Behalve een ontzettend opgeblazen gevoel (veel lucht in mijn maag denk ik), heb ik geen klachten. Ik moet er wel erg om denken om rustig aan te doen, want ik ben geen stilzitter.

Terug
Bovenaan