HALF JULI UITGEREKEND

Hai hai
ik ben 19 juli uitgerekend van een jongen. Voel me ook prima, nog best veel energie. Het enige wat ik ook heb zijn regelmatig zure oprispingen. Van het vele haar bij maagzuur dan bij de baby zei m'n zus ook haha ben benieuwd hoe z'n haartjes eruit zullen zien. 

Al bezig met geboortekaartjes? Van de week wel echt mee beginnen en vanaf wanneer zetten jullie die vluchtkoffer klaar? 

[quote quote=10213882]Al bezig met geboortekaartjes? Van de week wel echt mee beginnen en vanaf wanneer zetten jullie die vluchtkoffer klaar?[/quote]
Mijn vluchtkoffer stond met 32 weken al klaar samen met de maxi-cosi en dekentje inmiddels 37+3 dagen en hij is er nog niet haha ?. Wij doet niet aan geboortekaartjes dus wij maken ons daar niet druk over

Ik ben gisteren begonnen met de vluchtkoffer. Vandaag mee verder. De maxicosihoes heb ik nog even gewassen en hopelijk krijg ik die er weer op haha!
Vrijdag afspraak over het bevalplan bij de verloskundige. 
Geboortekaartje ook deze week mee verder en nog wat laatste dingetjes kopen. 
Heb het gevoel nog veel te moeten doen terwijl het wel meevalt en ik eigenlijk lekker moet relaxen. En gisteren kreeg ik ineens een soort angstmoment voor de bevalling! Meer meiden die hier tegenop zien?

Hoihoi, 
Ik schrijf ook graag even mee tijdens de laatste loodjes! Ik ben 11 juli uitgerekend van een meisje. Vorige week flink indalingsweeen gehad maar sindsdien weer rustig.
Volgende week heb ik een afspraak bij de gynaecoloog, ivm met een aangeboren bindweefselafwijking (bij mezelf) word ik misschien eerder ingeleid. Spannend dus!
Sinds een paar dagen kan ik 's nachts niet meer in slaap vallen als ik naar de wc ben geweest! Jullie daar ook last van? En wat doen jullie dan? Ben nu sinds half 5 wakker en ben er maar uit gegaan

Goedemorgen! Ik zie dat het lijstje weer uitgebreid kan worden, gezellig!
KT – 1 juli – Verrassing
MOM2BE – 6 juli – Jongen
KAY – 10 juli – Meisje
SAMTE - 11 juli -Meisje
DMP – 11 juli – Meisje
JUSTANOT.NAME – 12 juli – Meisje
MARJULI – 12 juli – Meisje
WR – 15 juli – Jongen
LEPELTJE – 16 juli – Jongen
SOKW – 17 juli – Jongen
VOGELTJES - 18 juli - Verrassing
GEBRUIKER901 - 18 Juli - Meisje
ZOË - 19 juli - Jongen
Ik was van plan om vandaag de vlucht koffer maar eens te gaan doen. Vind het wel lastig allemaal (1e kindje) maar goed op internet zoeken naar lijstjes haha. Ik ben van de lijstjes zoals je waarschijnlijk al gemerkt hadden ;) 
Vanacht zowaar een nacht zonder maagzuur!!! Hoera! Ze ligt ook opeens veel lager met d'r billen voel ik.... Dat mag ze wel langer blijven doen haha.
Ik heb geen extra groeiecho gehad. 1 Pretecho gedaan met 32 weken met medische info en ze vertelde dat t allemaal prima was.(zelf voor gekozen). Dus na 20 weken weten we eigenlijk niks meer. Stom vind ik dat maarja.

Hier liggen de geboortekaartjes al 2 maand klaar ? alleen nog de juiste naam erop als ze geboren is. Dat is nog een twijfel gevalletje namelijk haha. Heb wel gisteren de enveloppen binnen gekregen dus die kan ik gaan schrijven. Bevalplan idd ook schrijven voor donderdag. Hebben jullie speciale wensen?

Hier gaat het slapen ook slecht... als ik slaap is het heel onrustig, ook veel last van rusteloze benen. En idd vaak naar de wc en daarna moeilijk weer in slaap kunnen komen. Ik probeer altijd rustig te blijven liggen, maar ga er soms ook wel even uit. Even naar beneden, wat drinken, soms iets lezen maar ga daarna wel weer mn bed in. Ik probeer smiddags ook even te liggen en dan ben ik juist heel moe en zo vertrokken.... slaap dan max 1 uur omdat ik bang ben dat ik anders snachts nog minder slaap

Terug
Bovenaan