A
Anoniem
Guest
Hai hai
ik ben 19 juli uitgerekend van een jongen. Voel me ook prima, nog best veel energie. Het enige wat ik ook heb zijn regelmatig zure oprispingen. Van het vele haar bij maagzuur dan bij de baby zei m'n zus ook haha ben benieuwd hoe z'n haartjes eruit zullen zien.
ik ben 19 juli uitgerekend van een jongen. Voel me ook prima, nog best veel energie. Het enige wat ik ook heb zijn regelmatig zure oprispingen. Van het vele haar bij maagzuur dan bij de baby zei m'n zus ook haha ben benieuwd hoe z'n haartjes eruit zullen zien.