HALF JULI UITGEREKEND

Hier 15 juli uitgerekend van een jongen. Vorige jaar op 30 juni bevallen van een meisje. Toen met 37+3 ingeleid ivm zwangerschapvergiftiging. Vandaag 36 weken zwanger en onder extra controle ivm weer een stijgende bloeddruk (niet dramatisch hoog maar dat is die bij mijn dochter ook nooit geweest, daarnaast had ik bij haar ook geen klachten maar waren het puur de eiwitten die ineens om de hoek kwamen kijken). Het wordt dus voor mijn gevoel nog spannend of we de kleine man gaan mogen verwelkomen voor of na de eerste verjaardag van onze dochter.
Deze zwangerschap veel last van maagzuur (bij mijn dochter ook en idd een bos haar) en al 3 nachten behoorlijke voorweeën waardoor ik erg slecht slaap. Ik zou het niet erg vinden als het niet al te lang meer gaat duren maar we zullen alles af moeten wachten. Ik probeer nu vooral te genieten van de tijd die we nog met zijn drieën zijn, lekker knuffelen met ons meisje, straks moet de aandacht toch meer verdeeld gaan worden. 

Gezellig meiden!! Even m'n lijstje updaten.
KT - 1 juli - Verrassing
KAY - 10 juli - Meisje
DMP - 11 juli - Meisje
WR - 15 juli - Jongen
LEPELTJE - 16 juli - Jongen
SOKW - 17 juli - Jongen

Hier Verwacht ik een meisje rond 12 juli. Ze is nu flink aan het dalen voel ik. Ben blij want na weken stuitligging ligt ze nu goed. Doordat mn buik wat zakt heb ik ook minder het zuur en misselijkheid. Buiten soms wat kleine pijntjes en mindere nachten zou ik wensen dat ik me zo de hele zwangerschap had gevoeld...geniet eindelijk.. Dus hoop dat ze nog netjes tot uitgerekende datum wacht hoop eigenlijk 16juli. Ben zelf 19juli jarig. Zou die dag ook prima vinden maar is voor de kleine misschien minder leuk later. 

Gefeliciteerd allemaal het is bijna zover ??. 
Ik ben momenteel 37+2 dagen zwanger en mijn uitrekendatum is 6 juli van een prachtige kleine man. Mijn mannetje is kwa buikomvang goed gegroeit en loopt zoals schema alleen zijn beentjes en hoofdje lopen een week achter ( vandaar kleine man ). Zwanger zijn is echt heerlijk ?, maar ik ben er nu wel klaar voor om mijn kleintje te ontmoeten. 

Ik ben 12 juli uitgerekend van een meisje! Wat gaat het toch snel he. Zojuist op controle geweest bij de verloskundige en te horen gekregen dat mijn kleine meid is ingedaald! Echt weer een nieuwe mijlpaal!

Welkom!
KT – 1 juli – Verrassing
MOM2BE - 6 juli - Jongen
KAY – 10 juli – Meisje
DMP – 11 juli – Meisje
JUSTANOT.NAME - 12 juli - Meisje
MARJULI - 12 juli - Meisje
WR – 15 juli – Jongen
LEPELTJE – 16 juli – Jongen
SOKW – 17 juli – Jongen

Volgens mij hebben we allemaal niet echt bijzonder veel te klagen lijkt het? Op de hoge bloeddruk na dan. Gezonde baby's, gezonde mama's gelukkig!

Hoi, 
Ik ben 18 juli uitgerekend van een meisje, maar zal eerder gaan bevallen ivm een geplande keizersnede.
Donderdag een extra echo ivm met een te grote omvang van de buik. Dus ben benieuwd. Meer mensen extra groei echo's gehad? 

Ik ben 18 juli uitgerekend van ons 2e kindje. Heb de laatste week het idee dat de baby aan het indalen is... heb vrijdag afspraak bij de verloskundige en een echo dus ben benieuwd ?
Leuk om mee te lezen met jullie verhalen en ervaringen?

Terug
Bovenaan