Hier 15 juli uitgerekend van een jongen. Vorige jaar op 30 juni bevallen van een meisje. Toen met 37+3 ingeleid ivm zwangerschapvergiftiging. Vandaag 36 weken zwanger en onder extra controle ivm weer een stijgende bloeddruk (niet dramatisch hoog maar dat is die bij mijn dochter ook nooit geweest, daarnaast had ik bij haar ook geen klachten maar waren het puur de eiwitten die ineens om de hoek kwamen kijken). Het wordt dus voor mijn gevoel nog spannend of we de kleine man gaan mogen verwelkomen voor of na de eerste verjaardag van onze dochter.
Deze zwangerschap veel last van maagzuur (bij mijn dochter ook en idd een bos haar) en al 3 nachten behoorlijke voorweeën waardoor ik erg slecht slaap. Ik zou het niet erg vinden als het niet al te lang meer gaat duren maar we zullen alles af moeten wachten. Ik probeer nu vooral te genieten van de tijd die we nog met zijn drieën zijn, lekker knuffelen met ons meisje, straks moet de aandacht toch meer verdeeld gaan worden.
Deze zwangerschap veel last van maagzuur (bij mijn dochter ook en idd een bos haar) en al 3 nachten behoorlijke voorweeën waardoor ik erg slecht slaap. Ik zou het niet erg vinden als het niet al te lang meer gaat duren maar we zullen alles af moeten wachten. Ik probeer nu vooral te genieten van de tijd die we nog met zijn drieën zijn, lekker knuffelen met ons meisje, straks moet de aandacht toch meer verdeeld gaan worden.