HALF JULI UITGEREKEND

Hoi Zoë 
Wat leuk dat je reageert! Ik wil in principe zonder pijnbestrijding. Mijn vorige bevalling was vrij pittig en toen mocht ik geen pijnbestrijding. Dat is me toen toch meegevallen. Ik ga er nu van uit dat deze bevalling 'makkelijker' zal gaan dus  dat het zonder ook goed zal gaan. Je lichaam is echt veel sterker als je denkt ?
Heb nu wel een soort menstruatiepijn en ben wat slijm verloren net maar verder is het vrij rustig. Heb ook al een paar dagen geen diarree meer... er valt echt niks van te zeggen he?! 

Hoi vogeltjes en Zoë,
Wat fijn om jullie verhalen te lezen. Ik ben nu 39.3 en hij heeft er nog geen zin. Dit wordt onze 3de zoon, dus 2 kids om me heen die elke dag vragen hoe lang nog? 
Helaas heb ik veel bekkenpijn maar nu ook heel veel voorweeen en lage rugpijn. Het zet alleen totaal niet door. Verloskundige net gekeken, maar hij is niet volledig ingedaald, dus als ze wil strippen trekt hij gauw zijn hoofd terug, haha. Ik weet dat ik geduld moet hebben en hij er toch echt een keer uitkomt, maar aangezien ik zo weinig kan, komen de muren op me af. Iedereen om me heen roept al weken, die blijft geen 40 weken zitten. Stiekem ga je daar dan toch een beetje vanuit en hoop je dat. Nou, we gaan er gewoon overheen denk ik nu!
Super leuk om al het mooie geboortenieuws te lezen hier, maar ook fijn om te weten dat ik niet alleen in de wachtkamer zit ?
Al hoop ik zeker ook voor jullie, dat jullie snel je kleine mogen ontmoeten!

Hai hai 40+2 weken nu en nog steeds voel ik me als 6 weken geleden. Relaxed en vandaag nog naar een kinderfeestje geweest in een park haha. Gisteren naar de Lion king. Wel ook naar de verloskundige voor controle gisteren. Daar begon ze ook over strippen en inleiden. Zucht. Het is het protocol maar ja. Ook schat ze hem rond de 3800 gram dus dat is geen kleintje whaha. We zullen het wel beleven maar ik dus ook nog op het wachtbankje. 

Hier nu 40 +3
Inmiddels een keer gestript maar dat heeft niks opgeleverd... vandaag mn slijmprop verloren  en veel ontlasting (sorry voor de details). Gisteravond weer voorweeen die onregelmatig waren en niet doorzetten... steeds hoop je dat het gaat gebeuren, maar helaas... 
Heb begin van de week nog een extra echo gehad en daarna bij verloskundige schat ze al 4 kilo dus ook een flinke hier;) 
Hoe is het nu bij jou Daantjedrie? Is de kleine man inmiddels goed ingedaald? 

Goedemiddag dames, 

ik kwam melden dat ik inmiddels ben bevallen van een gezonde mannetje ???. Ik ben bevallen op 12 juli om 03:29 uur doormiddel van een spoedkeizersnede onder gehele narcose na geen vorderende ontsluiting ik bleef op 8cm hangen en kwam niet vooruit. Ik ben bevallen op 40+6 dagen na gestript te zijn een dag voor de bevalling. Onze kleine man woog 3656 en zijn lengte 51cm. 

Terug
Bovenaan