HALF JULI UITGEREKEND

@lepeltjelepeltje: wat raar dat ze nog niet naar de ligging hebben gekeken. Maar komt vast goed morgen!
@ValentinaRossi: heeeerlijk om zovaak naar het strand te kunnen!
Wij hebben de kaartjes besteld bij : Het uilennestje :)
Plan nogsteeds vanalles in, maar ga inderdaad niet ver van huis met de auto. Je weet maar nooit! Al heb ik nogsteeds het idee dat het snachts gaat gebeuren. 

Hi allemaal, 
Eigenlijk lees ik al mee vanaf het begin van mijn zwangerschap. Toch maar eens besloten om mee te gaan praten ;-). 
Heb nu sinds een week verlof, ben 18-7 uitgerekend. Zo benieuwd hoe het zal gaan lopen! 
Gelukkig is het weer wat afgekoeld buiten, maar man man, wat zijn mijn voeten dik.. Omhoog leggen en veel drinken doet niet echt meer iets af.. 

Iedereen succes met de laatste loodjes en geniet van het mooie weer in het verlof! 

Mijn voeten zijn ook dik! Whaa niks helpt inderdaad en ook last van tintelende handen door vocht maar ok. Ik heb woensdag ook een afspraak met een schoonmaakster maar ze heeft al 3 x afgelopen tijd de afspraak verplaatst dus ben benieuwd :) 
op zich is het niet vies oid maar wil het even grondig laten oppoetsen:) 
ik ga nu kijken bij voor kaartje bij uilennestje. Ben benieuwd. Zo blij dat het koeler is deze week. 

Morgen 38 weken en nog geen vluchttas klaar hoor.. Vind het een beetje onzin, want ik heb al die spullen en kleding nog gewoon nodig haha. 

De kleine ligt al diep in het bekken en is nog steeds lekker levendig. Ik kan niet wachten tot hij komt!

Hoi dames!
Fijn om te lezen dat het goed gaat bij jullie. Onze vluchtkoffer stond sinds 36 weken klaar. Ben morgen 39 weken. Wij hebben voor de zekerheid wat te eten in de koffer erbij gedaan. Zal je net zien man lief extreem honger en onderuit gaan met de bevalling. Dus wat van die ontbijtkoek repen. 
Afgelopen nacht erg veel pijn gehad, een vage druk boven in me buik en vandaag ook nog. Kon niet eens omdraaien zonder pijn. Straks maar eens vragen bij de VK. Was de kleine meid ook flink aan het trappen, leek wel een hardcore feest daar binnen. Hahahah.
Ik hoop snel te gaan bevallen, ben echt alleen maar moe en geen zin meer om ook maar iets te doen. 

[quote quote=10218773]Mijn voeten zijn ook dik! Whaa niks helpt inderdaad en ook last van tintelende handen door vocht maar ok. Ik heb woensdag ook een afspraak met een schoonmaakster maar ze heeft al 3 x afgelopen tijd de afspraak verplaatst dus ben benieuwd op zich is het niet vies oid maar wil het even grondig laten oppoetsen:) ik ga nu kijken bij voor kaartje bij uilennestje. Ben benieuwd. Zo blij dat het koeler is deze week.[/quote]
Hey je bent er nog! Miste je al in t julitopic. Mijn schoonmaakster heeft ook al verplaatst haha.
Kay, herkenbaar hoor. Dacht deze week ultiem te relaxen, maar alle moeheid komt er ineens uit. Kan alleen maar vegeteren. Komt niets uit mn handen. 

Ja dat vond ik ook wel lastig hoor met die vluchtkoffer. Had daarom extra losse shirtjes/legging gehaald. En rest toch maar gewoon ingepakt. Want ik dacht, straks dan zitten al die spullen net in de was. Zou je net zien.
Dikke voeten valt mij tot nu toe echt nog mee!Zit nu op 38+3 dagen, maar wordt ook steeds luier hoor.
Ook hier veel harde buiken, met lopen en slapen veel. Omdraaien in bed en m'n buik. Is gelijk weer hard. Ben echt benieuwd wanneer hij komt!
Elke x als ik naar bed ga denk ik, nou wie weet! Maar voor hetzelfde geldt duurt het nog 3 weken haha! 

Ik had ook wat nieuwe dingen gehaald. Een zwart nachthemd bij de Zeeman bijvoorbeeld. Relaxbroeken had ik wel genoeg op voorraad en sokken en dergelijke ook wel. En heb oude boxers van mn vriend ingepakt, had ik gelezen als tip, pas je beter in dan in slips met je megakraamverband. 
Verder heb ik nog een bluetoothspeaker ingepakt, mocht ik relaxte of juist boze muziek willen luisteren haha. En mueslirepen, dextro voor energie en bifiworstjes voor mijn vriend :D
Ik hoop dat ie zich volgende week aandient, dan ben ik 39 weken zwanger, lijkt me mooi, zit je niet zo te wachten en heb ik toch ook nog lekker verlof gehad. 

Terug
Bovenaan