HALF JULI UITGEREKEND

Met 39 weken is inderdaad mooi! Ben morgen alweer 39 weken. Gaat wel snel he die laatste weken? Vind ik in iedergeval wel!
Bifiworstjes? heeeerlijk! Hier ook mueslirepen ingepakt, naast dus de AAdrink & dextro inderdaad. 

Hoihoi, 
Vanmorgen is onze dochter geboren! Voor wie het interessant vindt, hier mijn verhaal:
Vanwege medische redenen werd ik ingeleid. Donderdagavond is er een ballonnetje geplaatst (deed geen zeer), en vrijdagavond had ik 2 cm ontsluiting en mocht ik nog een nachtje thuis slapen. Vanmorgen om 7 uur gemeld. Half 8 zijn mijn vliezen gebroken en 8 uur ging ik aan het infuus. Om 8.45 voelde ik de eerste echte weeën. Deze werden me erg snel te heftig. Om 9.30 had ik nog maar 3 cm, en mijn vriend en ik besloten te vragen om pijnstillers. Zo snel na inleiden wilden ze eigenlijk alleen een ruggenprik doen. Na een half uur twijfelen toch om gevraagd. Dit voelde voor mij als een soort falen (Weet dat dat niet hoeft). Onderweg naar de prik kreeg ik ineens persweeen! Probeerde ze weg te puffen, leek me geen goed idee met maar 3 cm.. maar de verpleegkundige liet nog een keer toucheren, en was dus in 3 kwartier naar 9 cm gegaan. De prik zat net in de rug maar is dus niet echt aangesloten, haha.. 11.30 begonnen met persen, en 11.55 was ze er! Heb een knip gekregen en ben een klein stukje uitgescheurd. Nu een heel beurs gevoel van onderen, maar wel lekker thuis.
De verloskundige zei dat ze dit niet vaak meemaakte, normaal bij een eerste kindje kan je rekenen op 1 cm ontsluiting per uur. Ik vond de weeën ook nogal heftig, maar de snelle ontsluiting verklaart een boel :)

Gefeliciteerd Sandra! Ook wij zijn gisteren ouders geworden van een dochter. Om 06:55 is ze geboren. 21:30 de eerste wee blijkt dan achteraf. 04:00 verloskundige op bezoek met 6 cm en groen licht voor t ziekenhuis. 05:00 ziekenhuis, 06:00 persweeën en 06:55 was ze daar al! Dus hier zeker niks te klagen over het tijdsverloop van de bevalling, over de rest zwijg ik maar even ;) ze is met 39+2 geboren. Nu lekker genieten. X

Hi hallo...... ik wil toch nog maar even meeschrijven.... het wachten duurt lang... vandaag 38+2 dagen 19_07 komt als het goed is een meisje... super spannend... ben er helemaal klaar mee maar alles gaat eigenlijk  prima!! Ook ik heb enorme maagzuur en slik vanaf 18 weken... de gele wonderpillen....love it!!!

Hi hallo...... ik wil toch nog maar even meeschrijven.... het wachten duurt lang... vandaag 38+2 dagen 19_07 komt als het goed is een meisje... super spannend... ben er helemaal klaar mee maar alles gaat eigenlijk  prima!! Ook ik heb enorme maagzuur en slik vanaf 18 weken... de gele wonderpillen....love it!!! Koffer staat klaar. Alles klaar. laat mini maar komen. 

06-07 uitgerekend van een zoontje, maar hij heeft er nog geen zin in momenteel 40w1d hoop niet tot 42 weken te zitten. Aankomende woensdag weer controle verloskundige hoop dan dat die er al is zo niet aanvraag voor strippen of vliezen breken ???

Gefeliciteerd Sandra en DMP, lekker genieten nu:) 
Wat is het stil verder hier... 
Ik ben inmiddels 39+1 en van mij mag het nu echt wel gaan komen! Heb nu 3x voorweeën gehad (waarvan 2x regelmatig om de 4 a 5 minuten) maar het zet niet door. Ook al de hele week heel veel ontlasting en paar keer diarree...
Heb dus het idee dat mn lichaam aardig aan het voorbereiden is en steeds hoop dat het doorzet maar dat doet het nog niet... 
Bij mijn vorige zwangerschap met 41 weken gestript, verloskundige zegt dat ik er van uit kan gaan dat ik weer over de 40 weken ga maar hoop zo dat het nu spontaan komt!
Hoe is het met de rest van de nog zwangeren? 

Hai vogeltjes. Ik nu 39+2 en ook nog niks. Hele lichte krampjes soms maar ik denk dat ik ook over de 40 weken ga. Hij beweegt goed maar voor de rest voel ik daarnaast niks van een beginnende bevalling. Hoe is het nou bij jou? Ga je verder voor pijnstilling oid? Ik zit daarover beetje in dubio haha 
liefs Zoë 

Terug
Bovenaan