Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

hoi hoi,

Bibi idd een goed tip van dat boxkleed ja, helemaal niet bij stil gestaan haha
heb een hele zachte dikke gekocht bij babydump, zou zo in de box willen gaan liggen haha zo zacht is ie.......
ik moet die ook nog wassen en wat er nu op het bedje ligt en het aankleedkussen, heb het allemaal vast neergelegd en was het zo laat mogelijk anders valt er weer stof enzo op en vind het toch wel leuk als het kamertje al een beetje aangekleed is!
moeten verder nog wel wat dingetjes hebben, net zoals een mobiel boven bed/box en iets van een speeltje voor in de maxi cosi, een sittertje enzo, maar heb ook al een en ander gevraagd, zijn leuke cadeautjes toch!
en kon het niet laten toen in bij de HEMA was om toch weer een broekje en shirtje en vestje te kopen voor ons meisje hihi dus ook weer gewassen! zo blijf je bezig ja!

liefs Daantje

hoi Weekee,

Slim joh, daar had ik helemaal nog neit aan gedacht, een extra boxkleed is wel een idee!
Ik zag in het krantje van het Kruidvat weer prachtige aanbiedingen staan, ook voor boxkleden dus misschien eens kijken daar!

Je blijft leuke dingen zien he Daantjuh! Wij willen ook nog graag zo'n mobile maar wachten ook even af want er zal straks echt wel visite komen die ook wat wil geven.. en anders is het nog snel genoeg gehaald toch? Nu de HEMA die kortingsbonnen heeft heb ik daar ook wel weer wat besteed, leuke dingen hebben ze daar he!

Liefs, SasXx

Ja, zo'n extra boxkleed is echt een uitkomst, hoor.   Weet je wat trouwens ook wel lekker is, van die kleine fleecedekentjes, 80x80 cm ofzo. Die hebben ze bij Zeeman en kosten geloof ik 2 euro. Ik gebruikte ze overal voor, in de box voor toedekken, in de kinderwagen en maxi-cosi, op het aankleedkussen en lekker ingerold tijdens het voeden. Mijn eerste is namelijk ook een winterkind, dus dan zijn die dekentjes zo heerlijk warm. Ik heb ze nog en ga ze zeker weer gebruiken.

Groetjes
Bibi

Bibi, heb je nog meer van dat soort tips?
zal eens bij Zeeman gaan kijken ja want die kun je idd overal voor gebruiken!
Ja ik vind het wel leuk als ik sommige mensen iets specifieks te vragen om cadeau te geven! en anders is het idd  zo gekocht!

liefs Daantje

Hoi,

Poeh, meer tips, deze schoot me zo ineens te binnen. Wat ik zelf ook handig vind, is een extra hoes voor je voedingskussen (ook voor de spuugjes) of leg er een hydrofiel luier onder als je voedt. Voor je het weet, kan de boel weer de was in. En die hydrofiel luier gebruikte ik ook in bed en de kinderwagen voor onder het hoofdje, weer voor datzelfde spugen. Gewoon driedubbel vouwen en aan de zijkanten instoppen. Ik heb daarom ook extra hydrofiel luiers gekocht en een pak flanellen luiers, ook heerlijk en ook overal voor te gebruiken.
Jee, nou verder weet ik zo 1,2,3 niets meer, maar als me iets te binnen schiet, zal ik het jullie laten weten. Okee ?!

Groetjes
Bibi

Zag dat ze bij de kruidvat nu boxkleden voor 10 euro hadden hoop dat manlief eraan denkt om er een te halen vandaag haha
en aankleedhoes heb een fusciaroze en een witte, hydrofielluiers heb ik heel veel in huis, hoorde al dat je die veel kunt gebruiken ja!
Ik had het bedje al opgemaakt en kon het gisteren niet laten alles in de was te gooien haha de rest was al gewassen behalve dus de roze dingen en het boxkleed is nu dus gedaan. Ik heb ergens ook hele leuke slaapzakjes gezien van die hele kleintjes iemand ervaring mee? Denk dat is misschien wel makkelijk kan ook in maxi cosi en als ze in de box ligt......

liefs Daantje

Terug
Bovenaan