Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

Mijn baarmoeder is ook erg groot, dat bleek ook wel toen we vanmorgen hoorden dat we een flinke 8-ponder kunnen verwachten. Ik dacht zelf dat het wel eerder geboren zou worden, dat gevoel had ik een beetje, maar de vk verwacht dat eigenlijk niet. Onze eerste bleef ook anderhalve week langer zitten, dus wie weet. Maar ja, als dat zo is, dan komen we uit op de jaarwisseling en dat lijkt me ook niet alles. We hebben het helaas niet voor het zeggen, dus we wachten maar af.

Dat het "leuke" aan een zwangerschap en bevalling..je hebt geen idee wanneer hij (in jullie geval dan hihi) komt. Het zou inderdaad ook niet heel fijn zijn rond de jaarwisseling. Zo zitten Daan en ik met Sinterklaas. TOCH denk ik dat mochten onze beebjes WEL tijdens die dagen komen, ah joh... de vreugde is er dan echt niet minder om.

Mijn vk vertelde ook dat  flinke kinderen vaak wat langer blijven zitten, omdat ze het zo goed hebben in mama's buik.

Ha meiden, tja het is wat he uitgerekend zijn in de december. Ik vind mijn datum uiterst vervelend vallen 13 december! Daar kan je echt alle kanten mee op! Of je zit met de sint of met de kerst

Mijn eerste kind kwam 3 weken eerder.....duim duim duim dat dat nu ook het geval is dan haal ik eind november nog hahaha.

Of gewoon netjes tussen die 2 feestdagen in lijkt me een goed plan.

Hoi dames,

Hier ook alles goed heb allen de laatste 2 dagen s'nachts mega lekkages, voorheen verloor ik misschien een   paar druppels melk maar denk nu in de afgelopen 2 dagne al een halve liter, S'morgens is echt alles doorweekt. Echt geen pretje!!!!

Ik ben trouwens 20 december uitgerekend dus mag vanaf 29 november bevallen (37 wk)
en op 3 januari ben ik 42 weken, dus ik heb echt alle feestdagen: sinterklaas/ kerst / oud en nieuw en nieuwjaarsdag. En ik bleef zelf 11 dagen te lang zitten dus al zou ik daar van uitgaan wordt het 31 december of 1 januari. Zit ik nou   ook niet echt op te wachten.... Haha maar voor het zelfde geldt komt het netjes op tijd en zit ik me druk te maken om niks... Dus blijft toch afwachten....

En van welke kwaaltjes hebben jullie tegenwoordig last?
Ik van maagzuur, mijn bekken en wil superveel doen maar ben er te lui voor (dat laatste is nog het meest frustrerend!).

Jeeh bijna 30 weekjes zwanger dus als ik iedereen moet geloven gaat de tijd nu vliegen! Kan niet wachten....

Groetjes Simone
29 wk + 5 dgn

Ja, die decembermaand weet wat, haha. Ik ben ook op 20 december uitgerekend, Simone, we zitten er dus zeker middenin. Ach, we wachten maar af, meer kunnen we niet doen. Toch ?! .
De kwaaltjes die ik nu heb, zijn eigenlijk alleen last van mijn rug en banden en dat ik nergens zin of fut voor heb, heel frustrerend inderdaad, zeker als je weet wat er allemaal nog moet gebeuren. Zo zou ik gisteren het geboortekaartje gaan bestellen, maar ja, dat heb ik nu nog steeds niet gedaan .
Overigens heb ik nog helemaal geen last van "lekkage", ik weet eigenlijk niet meer wanneer dat bij mijn eerste begon. Ik had het toen namelijk wel. Heeft iedereen er al last van of zijn er meer waarbij er nog niks gebeurd ?

Mijn "lekkage" wordt gelukkig wat minder. Ik herken het trouwens wel Simone hoor... je wilt zoveel doen, maar je hebt er de puf gewoon niet voor. ik wordt daar zo gek van, want je wilt gewoon alles klaar hebben.

Ik heb geleerd me er een beetje aan toe te geven. Gisteren heb ik een hele drukke dag gehad, veel gedaan (had waarschijnlijk lekker veel energie) maar dat moet ik vandaag weer bekopen...ik voel me futloos en heb nergens zin in.

Ik begin al meer te waggelen en mede daardoor krijg ik ook meer last van mijn bekken.

Verder slaap ik sinds de laatste week weer verschrikkelijk slecht (en ik moet nog zo lang!!) Ik kan gewoon geen lekkere houding vinden die niet na een paar minuten zeer doet.

Ach, nog even volhouden :)

Jantina
32wk+ 1 dag

Ik slaap ook weer zo slecht, inderdaad na een paar minuten op je ene zij moet je op de andere anders gaat het echt pijn doen. En rugslapen lukt al helemaal niet.
Ik zou wel weer eens lekker op mijn buik willen slapen, dat mis ik echt.

Van slecht slapen hier geen last (nog) maar begin ook al te waggelen ja en merk dat alles nu wat zwaarder begint te worden.........dus manlief moet nu echt mee gaan helpen in het huishouden haha en dan bedoel ik dat hij het helaas zwaar te verduren krijgt met mijn nesteldrang haha
Gisteren lekker samen gepoetst en nu staan er nog wat rotklusjes op het programma os de muurkast (voorraadkast) opruimen en de vriezer ontdooien, keukenkastjes uit mesten en we moeten nog de geb.kaartjes bestellen.
Wil jij eigenlijk thuis bevallen Weekee of niet? ik ben hier al af aan het tellen naar de 37 weken want vanaf dan mag het gebeuren haha.

liefs daantje

Terug
Bovenaan