Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

Haha, die vriezer en voorraadkast zijnoko nog op mijn "verlanglijstje"om schoon te maken en de koelkast ook. Poeh, wat is dat toch met die nesteldrang, je kunt je haast niet meer normaal bewegen en dan ineens willen we juist alles gaan doen, haha. Het blijft een apart iets.  

Ja echt erg!!! 's ochtends neem ik me ook van alles voor om te gaan doen, maar als ik iets heb gedaan moet ik weer even bijkomen haha
Ach manlief helpt wel (als ik het vraag) dus komend weekend zal de keuken wel aan de beurt komen is dan ook wel gezellig om met zijn tweetjes te doen!
moet mijn koffertje ook nog klaarmaken, maar heb daar nog geen haast mee, straks is alles gedaan en dan duurt het wachten zo lang............

liefs Daantje

Ja, ze zeggen dat het na 30 weken snel gaat en dat is aan de ene kant ook wel zo, maar aan de andere kant, als je hele boeltje klaar hebt, ga je echt zitten wachten en dat kan heeeeeel lang duren voor je gevoel.
Ik ga zo strijken, heb er net weer een was in gedaan voor de beeb. Het moet nu echt een keertje af, maar ik heb zo weinig fut. Ik heb ook mijn tas nog niet klaar gezet, heb nu gelukkig wel een lijstje met wat erin moet van die open dag uit het ziekenhuis, da's wel handig.

Ik heb het gevoel dat ik al weken roep dat ik het koffertje klaar ga maken en heb dat nog steeds niet gedaan haha.

Er zijn nog een aantal kleine dingetjes die we moeten kopen, maar dat wordt ook niet eerder dan volgende week (dan is het bij ons herfstvakantie) dus, dan maar het koffertje klaarmaken? lol

Nou, Weekee, dat ken ik, hoor, haha. Ik zeg ook steeds dat ik dit of dat moet doen en dan duurt het nog een poos voordat het ook echt gedaan is .
Ik moet namelijk nog steeds de boxkleden wassen en het beddegoed en de spuuugdoekjes en... oeps als ik het zo opschrijf lijkt het nog meer als ik dacht

hahaa nou ja, jij HEBT in ieder geval al een boxkleed. Die van ons mag op een houten plank liggen haha. Nee hoor. Die gaan we dus in de herfstvakantie...ehm volgende week dus even halen.

Maar ja, ik heb soms het gevoel of ik aan het wassen blijf..heb jij dat nou ook? En dan heb jij ook al een kindje rondlopen, dus voor jou zal het nog wat erger zijn.

Ja, dat gevoel heb ik ook. Onze wasmand is nooit echt leeg, zodra hij leeg is, ligt er binnen een paar uur alweer wat in. Ach ja, zo gaat het en het zal alleen maar erger worden, haha.
Tja, dan moet ik eigenlijk niet klagen, ik heb de kleden inderdaad al en hoef ze dan alleen maar te wassen. Jij moet er nog voor op pad.
Even een tip wat deze kleden betreft, koop een lekkere dikke. Bij die dunne voel je de houten plank er echt doorheen, dat ligt niet bepaald lekker.  Ik heb ook die dikke en 1 dunne en die dunne lag ik altijd over een dikke heen, want anders is het nog behoorlijk hard.
En koop er liefst twee. Eén keer spugen als ze in de box ligt en je kunt het kleed wassen, maar dan kan zij niet in de box tot het kleed droog is. Ik had hier bij de eerste namelijk niet aan gedacht, jij misschien wel, maar ik wilde het wel zeggen.

Bedankt voor je tip, maar daar had ik inderdaad al over nagedacht. En ja, mijn plan was ook een dikke te kopen want het lijkt me helemaal niks als ze moet liggen op zo'n dingetje waar de plank haast doorheen komt.

Dat wassen..tja zal alleen maar erger worden inderdaad. Maar het hoort erbij he?

Terug
Bovenaan