Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

Hoi allemaal,

He Noah, kon vannacht ook de slaap niet vatten en had bijna de computer aan gezet. Dacht dat ik dan helemaal niet meer zou kunnen slapen, dus maar niet gedaan!
Slapen gaat echt waardeloos, alles doet zeer... Ook slaapt onze jongste (bijna 2) erg slecht en slaapt soms de halve nacht bij ons verder. Ze zal het wel aanvoelen dat de baby bijna komt ben ik bang...

Vanavond ben ik alleen met de kids, gebeurt vaak de laatste tijd. Man is vaak voor zijn werk weg. Vanavond heeft hij een etentje met oud collega's, blijkt hij helemaal naar Amersfoort te moeten, wij wonen bij Schiphol! Vond ik niet zo leuk toen ik dat hoorde, ben bang dat hij dan zijn mobieltjes niet hoort. Bovendien is dat een uur rijden en ik beval nogal snel (in verloskundig verslag 1e keer 6 uur, 2e keer 3 uur!). Deze angst had ik vorige keer helemaal niet, ben echt een muts hoor!
Maar ja, ik ben dan ook heeeel nieuwsgierig naar hoe deze bevalling begint en wat voor n kindje het is.
Hier worden de boodschappen door manlief gedaan sinds september ivm bekkenklachten van mij. Ik kreeg echt de tassen niet getild en de kar was ook te zwaar om te duwen/sturen. Koelkast is dus altijd goed gevuld.

Woensdag zijn we samen uit eten geweest, heerlijk even zonder kids! Die waren bij opa&oma logeren, dus een spontane ingeving. Was erg fijn om even samen te zijn, echt aan te raden!
Ik probeer om 's middags ook even te liggen/slapen. Ik heb echte ochtendkinderen, wakker meestal om 6 uur. Ben dus net een half uur wakker, lekker hoor.

Groetjes,
Sonja

Hé Sonnie,

Heerlijk he even slapen. Heeft me zo goed gedaan!

Kan me voorstellen dat je niet graag hebt dat je man nog naar amersfoort gaat. Dat zou ik ook niet graag hebben hoor! Van de eerste ben ik bevallen in 2 uur, waarvan 1,5 uur persweeën ophouden omdat we niet in het ziekenhuis waren. Ik zie er dus ook best tegenop om nu weer in de auto te stappen als het zover is. Hoop echt dat ik de weeën deze keer wel voel.

Wij gaan morgenavond naar een steakhouse in Assen. Heb er zin in. Lekker met zijn tweeën een avondje weg en dan zondag lekker uitslapen. Zo heerlijk, maar ook wel raar als je dan wakker wordt en onze dochter is er dan niet. Geen gebrabbel door de babyfoon, niet roepen dat ze wakker is... daarna naar opa en oma om haar snel weer op te halen en zelf bij te komen met een lekker bakje koffie.

Liefs Noah

Wij moeten morgen wel de kou in, naar Sinterklaas. Die van ons beseft maar al te goed dat hij er morgen weer naartoe kan, dus dat kan ik niet over laten gaan, vind ik zielig. Maar ik ga niet zo lang, als we maar even geweest zijn. De boodschappen voor het weekend zijn hier ook al binnen, en ja, die voorraad staat hier ook, ik geloof niet dat ik ergens mis kan grijpen, alles staat er, ook al wat rollen beschuit en een pakje muisjes .
En weer ben ik kwijt wat er nog meer geschreven was, daar word  je toch gek van, haha

@ Sonnie: ik kan me voorstellen dat je (zeker na zulke supersnelle bevallingen) het niet erg prettig vindt om vanavond alleen te zijn. in ieder geval niet met je man zo ver weg. Hopelijk gebeurd er vanavond niks en heb je gewoon een fijne avond met je kids.

@ Noah: lekker dat je even bij hebt kunnen slapen.

@Bibi: oh oh...dus weer en wind doorstaan voor die ouwe baardmans? Tja, met kinderen zul je er toch aan moeten geloven he. Is toch sneu wanneer ze Sinterklaas niet kunnen zien en al ziet hij hem maar even voorbij rijden op het paard..kun je daarna weer naar huis.

Ja, je moet er wat voor over hebben, hè, hahaha. Maar oei, ik hoor nu hier de hagel tegen de ramen kletteren, dus ik hoop maar dat morgen als we daar staan, dat het dan net even droog is, anders heb ik dalijk nog een koutje te pakken ook. En mijn zoontje heeft al zo'n lelijk hoestje, dus die wil ik ook niet te lang in die kou hebben staan. We gaan denk ik een halfuurtje ofzo, meer dan zat.

Dat lijkt me ook meer dan genoeg. ik baal een beetje want ik heb ook wat opgelopen denk ik (teveel met open jas buiten wandelen in deze kou?) Ik voel me een beetje raar...warm en koud tegelijk. Aaargh, zo eerst maar eens douchen en dan zien we verder.

O jee, niet ziek worden, hoor. Dat kun je nu niet gebruiken. Even lekker stomen met kamille om de bacteriën te lijf te gaan misschien. Een onschadelijk hulpje tegen verkoudheid en griep.

Ja dat stomen is ook even een goed idee. verder heb ik net al een gedeelte van mijn lip ingesmeerd met koortslipcreme...het pipperde wat. Zul je net zien, helemaal geen last gehad, loop ik op het einde en dan krijg ik een koortslip!!  Hopelijk ben ik er op tijd bij (of dat het gewoon ene kriebeltje was)

Terug
Bovenaan