Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

Makkelijk hè!

Hier is het bed bezorgd en heb hem afgesopt en opgemaakt. Netjes op de  begane grond, maar niet in de woonkamer.  Zou niet weten waar ik hem in de woonkamer neer zou moeten zetten...  bank eruit, bed erin?!?   We hebben nog een computerkamer beneden, dus daar kon hij wel staan. Is toch puur voor de controles van de kraamhulp.

Liefs Noah

Hallo hallo hallo,

Het is hier nu echt rustig!!   Gelukkig maar, dan kunnen jullie in elk geval wel slapen... ging hier best goed tot half 1. Waar ik wakker van werd, ik weet het niet, maar ben er inmiddels maar uitgekomen en even lekker warm  gedouched. Gelukkig gaat onze dochter morgenochtend naar oma toe (vaste oppasdag) en kan ik dan misschien nog even de oogjes dichtdoen. Alles zit in de weg.... bah.

Liefs Noah

Jeetje Noah, ik zag de tijd dat jij je berichtje geplaatst had en ik dacht eigenlijk, dat kan niet kloppen, maar toch wel dus. Waardeloos, hè, dat slapen of liever gezegd niet slapen. Ik heb vannacht gelukkig een goeie nacht gehad, maar dat is ook weleens anders. Nou, welterusten voor straks dan, hopen dat het slapen nu wel lukt.

Heerlijk toch dat je goed geslapen hebt! De laatste tijd die ik gezien heb was 05.05, daarna geslapen tot half 8. Ga zo nog weer even proberen. Heb net de boodschapjes voor het weekend gedaan en ben net op tijd binnen. Het sneeuwt hier flink!!! Grote natte vlokken. Het lijkt leuk, maar er blijft niets liggen. Heb nu wel allemaal vogeltjes die schuilen in het vogelhuisje, leuk om te zien!

Liefs Noah

Dag vroege vogel!! Tja, erg vervelend wanneer je de slaap niet kunt vatten en dan kun je wel blijven liggen, maar soms is het beter om er dan maar gewoon uit te gaan he?

Die sneeuw was hier net ook. Enorme vlokken, waar je nu natuurlijk niets meer van ziet.

Nou, welterusten voor straks

Hier stormt het flink, maar de sneeuw is hier nog niet langs geweest. De wind is er des te meer, alle planten vliegen door de tuin, het ziet er niet uit. Maar ja, de charme van de herfst, zeg maar .
Ze hebben hier vanmorgen de jaarlijkse controle en schoonmaakbeurt van de verwarmingsketel gedaan, dus we kunnen er weer even tegen.

Terug
Bovenaan