Hallo waar zijn jullie allemaal, het is zooooo rustig hier haha

Hier nog geen sneeuw gezien!
Wel storm, de brievenbus is aan het klepperen van de wind.
Morgen voorspellen ze ook al zo'n lekker weer pffff wordt weer binnen zitten.

liefs daantje

Ja morgen hebben we Sinterklaasintocht hier in het dorp maar als het zo slecht is blijven we mooi thuis, Yara is toch nog te klein om te weten dat ie morgen komt en ze heeft de intocht wel op tv gezien en nu bijna iedere dag ook het Sinterklaasjournaal dus we zijn er wel mee bezig!
Gister al mijn boodschappen al gedaan voor het hele weekend dus ik hoef er ook niet meer uit. Lekker hoor met dit weer.....
Vanmorgen mijn haar ff kleurtje gegeven dus ik lig er goed gekapt bij na de bevalling hihi..
Hebben jullie ook dat je qua boodschappen alles in huis wilt hebben en dat het ook op voorraad blijft zoals koffie, suiker, fruit dat soort dingen...Dat de kraamverzorgster lekker d'r gang kan gaan zonder mis te grijpen..

@Noah, vervelend dat je slecht slaapt..Ik ben wel vaak wakker, maar kan de slaap meestal wel weer vatten. Vanmorgen hing mijn was al wel om kwart voor 6 aan de lijn op zolder en in  de droogtrommel maar ben daarna nog maar ff gaan liggen en in slaap gevallen..(ik draai mijn was vaak s'nachts vandaar..)..En moet er wel 2 of 3 keer per nacht uit om te plassen...grrrrr...

ja morgen wordt het nog slechter.........balen!!

Hier ook extra koffie enzo in huis haha je weet maar nooit he? kan maar ineens heel veel visite komen as weekend!

liefs Daantje

Oh ja wilde ook nog naar de kapper, maar nu kan ik een staartje maken en is eigenlijjk wel lekker makkelijk vind ik heb ik straks geen haren in mijn gezicht hangen tijdens het puffen en manlief vind het mooi zo dus ik ga niet meer denk ik!

Ik ben twee weken geleden naar de kapper gweest. Heeft ze het iets te kort geknipt dus het lijkt nu werkelijk nergens op. Kan er niks mee! Maar goed, mijn haar groeit vrij snel en dan hoef ik dus niet Al te snel na de bevalling were naar de kapper. liever nu even geen gezicht dan straks haha.

Koffie is extra in huis ja. Net als suiker etc. verder...tja beschuitjes doen we later wel.

Ben ik weer  . Heb even heerlijk geslapen!! Dat heeft me echt goed gedaan! De meeuwen spelen hier achter huis (in een haventje) dus er komt slecht weer aan vandaag en morgen! Anders komen ze niet zover land inwaarts!

Hier ook alles in huis, had laatst een verjaardag hier en was ik de koffiemelk vergeten..... oeps. Gelukkig had mams nog een pakje staan!

Heb het geluk dat een vriendin huiskapper is en dat ze me eigenlijks altijd wel kan inplannen als er geknipt moet worden. Ideaal. Is altijd erg gezellig. Voordat ze voor zichzelf begon werkte ze in een salon waar ze ook mijn collega knipte... dus nu komt die collega ook bij mij thuis als er geknipt wordt. Lekker bakje thee erbij.

Zo nog even restaurantje regelen voor zaterdag. Heerlijk.

Terug
Bovenaan