Ja morgen hebben we Sinterklaasintocht hier in het dorp maar als het zo slecht is blijven we mooi thuis, Yara is toch nog te klein om te weten dat ie morgen komt en ze heeft de intocht wel op tv gezien en nu bijna iedere dag ook het Sinterklaasjournaal dus we zijn er wel mee bezig!
Gister al mijn boodschappen al gedaan voor het hele weekend dus ik hoef er ook niet meer uit. Lekker hoor met dit weer.....
Vanmorgen mijn haar ff kleurtje gegeven dus ik lig er goed gekapt bij na de bevalling hihi..
Hebben jullie ook dat je qua boodschappen alles in huis wilt hebben en dat het ook op voorraad blijft zoals koffie, suiker, fruit dat soort dingen...Dat de kraamverzorgster lekker d'r gang kan gaan zonder mis te grijpen..
@Noah, vervelend dat je slecht slaapt..Ik ben wel vaak wakker, maar kan de slaap meestal wel weer vatten. Vanmorgen hing mijn was al wel om kwart voor 6 aan de lijn op zolder en in de droogtrommel maar ben daarna nog maar ff gaan liggen en in slaap gevallen..(ik draai mijn was vaak s'nachts vandaar..)..En moet er wel 2 of 3 keer per nacht uit om te plassen...grrrrr...