Hallo zijn jullie er nog?

He Issie,

Was onderdaad erg lekker. We hebben er ook nog een raspatatje flip bijgenomen. Mmmm.
Vond Efraim het niet lekker dat ie niet zo veel op heeft?

Hahahaha...ik was je aan het mailen...

Efraim was de hele dag al een beetje humeurig en vanavond echt niet om te genieten.
Hij had volgens mij gewoon geen zin in eten...
Tja, alles gaat ook zo raar nu ik zo'n rugpijn heb.

@Ida; wat fijn dat de molen in gang is gezet! Is er ook al bekend wanneer je terecht kan?
@Issie; Begrijp ik nou goed dat je weer zo'n last van je rug hebt?

Hoi lieve Issie,

Ik heb je mail gelezen. Tsjonge wat vervelend van die rug en dan helemaal als Efraim niet lekker in z'n velletje zit. Die voelt dan ook vast aan dat jij eigenlijk pijn hebt of in elk geval anders reageerd dan anders, of niet?

@ Sil, ja ik ben alweer vanaf maandag aan het tobben met mijn rug.
Vreselijk, de tranen staan soms echt in mijn ogen van de pijn.
Manlief kon ook geen vrijkrijgen dus ja, als moeder kun je maar moeilijk uitgeschakeld zijn.

@ Ida, Efraim is echt heel lastig. Hij voelt het denk ik echt gewoon aan en ik kan ook heel weinig hebben. Gisteren was hij heel erg aan het draaien met luier verschonen en toen werd ik best wel erg boos...
Hij begon meteen te huilen...

@Sil, wat had je trouwens lief gereageerd bij dat topic over die suikers (wat inmiddels een bv/fv discussie is geworden) Ik werd echt zo boos toen ik die opmerking van die Denise zag. Hoe kun je zoiets zeggen?

Oh Issie, da's echt heel zwaar dan allemaal voor je, zeg. Dan zou je graag willen dat er iemand was die Eef effe kon overnemen. Kan me voorstellen dat je er boos om werd en dan gaar hij wel huilen, maar hij moet dan ook niet draaien. Dan heeft hij wel begrepen dat hij dat echt niet mag doen.

@Sil, de intake is tussen de 1 en 4 weken en voor de therapie is ook wel een wachtlijst van iets van 4 weken.

Terug
Bovenaan