Hallo zijn jullie er nog?

Ja he Ida, dat heb ik nou ook!
Je hoeft hier ook je woorden niet af te wegen, je kunt gewoon alles zeggen...
Heerlijk is dat!
Ik zie jullie ook echt een beetje als vriendinnen.

hahahaha, die Chloe, nou dan moet ze die keuze maar maken als ze een jaar of 16, 21 of zoiets is. Wij zullen niks tegen Thomas zeggen.

Hahahaha...die Cloe...ze is ook wel een heeeeeel knap meisje hoor, moet ik zeggen.
Die ogen...smelt...

Ik jullie ook. En ook als je opeens effe weg moet omdat je kindje huilt ofzo dan snapt iedereen dat meteen. We zitten indezelfde fase en lopen tegen veel dezelfde dingen aan.

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2007 21:00:42'));

Nou Sil, Ik heb er vorige keer dat ik er langs reed serieus aan gedacht...hahahaha
Ik dacht, als ik nou een vakantie park opzoek dat moet het toch goedkomen
Of zijn er meerder daar...?

Moet je doen joh!
Maarre..er zijn hier wel meerdere vakantieparken, dus da's effe lastig.

Ik vind hier ook heel veel herkenning en steun.
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik denk dat als ik 4 jaar geleden zulke forum-vriendinnetjes als jullie had gehad, dat het dan niet zo ver me was gekomen.
Ik ben erg blij  met jullie!

ja die ogen van d'r, maar ook die heeeeeeerlijk spekrolletjes. Mmmmmm. En Thomas houdt van knuffelen dus kan ie lekker met z'n neusje ertegen aan.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2007 21:04:47'));

hahahaha, die Chloe, nou dan moet ze die keuze maar maken als ze een jaar of 16, 21 of zoiets is. Wij zullen niks tegen Thomas zeggen.

21!!! Geen vriendjes voor haar 30e!!
Ik ben zó benieuwd hoe ik dat ga vinden later als ze idd met vriendjes thuis komen..

Terug
Bovenaan