Hallo zijn jullie er nog?

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2007 21:09:48'));

Of heb je liever niet dat ik dat zo zeg Sil?

Wat bedoel je? Ik ben niks tegen gekomen wat ik vervelend zou kunnen vinden hoor.

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2007 21:08:58'));

21!!! Geen vriendjes voor haar 30e!!
Ik ben zó benieuwd hoe ik dat ga vinden later als ze idd met vriendjes thuis komen..

Ik denk dat ik wel even zal moeten slikken als Thomas voor het eerst verkering gaat krijgen. Ik wil het eigenlijk niet weten denkik.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2007 21:08:17'));

ja die ogen van d'r, maar ook die heeeeeeerlijk spekrolletjes. Mmmmmm. En Thomas houdt van knuffelen dus kan ie lekker met z'n neusje ertegen aan.

Het lijkt mij ook wel weer leuk. Ik weet nog wel dat mijn vader er altijd meer moeite mee had dan mijn moeder.
Voor vaders schijnt het erg moeilijk te zijn om hun dochters los te laten. Dan kan vriend-lief zijn lol op..

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2007 21:13:28'));

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2007 21:08:17'));

ja die ogen van d'r, maar ook die heeeeeeerlijk spekrolletjes. Mmmmmm. En Thomas houdt van knuffelen dus kan ie lekker met z'n neusje ertegen aan.

Oooohhh, die spekrolletjes! Goh nee, daar heb ik echt geen moeite mee. Ik noem haar zelf toch ook altijd michellin-poppetje.
Ik vind het vervelender als mensen beweren dat het niet zo is, dus dat ik haar voor niks zo noem.

Oke Issie, ik doe om 21.30 uur de flaptop dicht dus als je dan nog niet terug ben dan nu vast welterusten.

Ja, sommige mensen willen het misschien niet zeggen omdat ze het anders beledigend vinden of zo? Ik ken iemand en die vond het belegend toen iemand zij dat haar kindje een lekkere dikkerd is. Dat was als compliment bedoeld maar dat vond moeder niet zo leuk om te horen. Blijkbaar ligt dat gevoelig.

Terug
Bovenaan