Hallo zijn jullie er nog?

ik werk bij een creditkaart maatschappij en werk daar altijd de in de avond.
Ik doe telefoon en administratie

ik werk van 15.30 tot 24.00 uur.
en dan 5 dagen werken en dan weer 5 dagen vrij.

dit is de 2e avond pas. dus werken tot en met vrijdag en dan weer vrij tot en met woensdag.

Tsjonge Daisy, lijkt me best zwaar. Vind je het leuk om te doen en dan ook die tijden zo?

@ ida, zeker weten dat ik dat fijn vond. We hebben wel een aantal dingen gemeen ook. dat praat zowiezo altijd fijn.

@ daisy, vind je dat niet lastig. Die rare uren werken?

Ja, en dat vind ik dus ook zo fijn aan dit forum dat je herkenning en erkenning vind en dat je elkaar dus ook goed kan begrijpen. Je zit immers behoorlijk in de zelfde fase. En inderdaad komen een aantal andere dingen als gevoelig zijn en slecht slapen enzo dan ook ineens bovendrijven als overeenkomst. Praat inderdaad fijn.

Hij was 55 cm lang en woog 9 pond. Hij is uiteindelijk via een keizersnede geboren.

Jeske is van 26 december. Mooi kan ik jou om raad vragen. Ik word echt kei onzeker van al dat vergelijken. Jeske heeft bijvoorbeeld nog geen enkele tand, en kruipt nog lange niet. Ik zit op een decemberhyve ook. daar kruipt bijna iedereen al. Moet ik me niks van aantrekken natuurlijk maar tochj....

Terug
Bovenaan