Hallo zijn jullie er nog?

effe tussendoor; ik ga zometeen brood smeren voor morgen vast en Thomas nog effe melk geven

Oho uiteindelijk via een keizersnee...klinkt als een zware bevalling. Maar 9 pon is ook wel flink zeg.

Jeske was 7 pond en dat terwijl ik een paar weken ervoor nog 10 kilo was afgevallen en bijna het loodje had gelaten. Het is echt een vechtertje. Ben ik supertrots op.

Moet je inderdaad niks van aantrekken. Als je er onzeker van wordt, dan zou ik me zoveel mogelijk afsluiten voor info wat andere baby's al kunnen of aan tansjes hebben. Dus ene oor in andere oor uit. Jeske doet haar hele ontwikkeling op haar eigen manier en in haar eigen tempo. En het zou mooi zijn als je trots op haar tempo zou zijn. Lekker dwars tegen alle richtlijnen en voorspellingen in; zo da's jouw meid en die doet alles op haar manier.
En trouwens je hoort vooral de dingen waar andere kindjes ver in zijn. Waar ze langzamer in zijn hoor je nauwelijk want dat schept niet zo lekker op. Dus ga er maar van uit dat alle kindjes in bepaalde dingen sneller en in andere dingen langzamer zijn. Of nu effe snel en over een jaar ofzo overal weer langzaam in.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Dan is Jeske inderdaad een vechtertje zeg. Leuk dat je zo trots op haar bent. Mag je ook op jezelf zijn hoor.

Maarre, ik moet nu echt effe broodsmeren en Thomde fles geven. Wel vervelend zo midden in een fijn gesprek. Ik kom terug maar dat duurt dus wel effe.

Heerlijk, heb ik zeker wat aan hoor. Je hebt helemaal gelijk. Ik ben ook trots op mijn meiske en idd waar ze achter in lopen hoor je natuurlijk niet.

ik draai deze diensten nu al 4 jaar en vind het heerlijk. ik hbe mijn meissie tot half 2 nog thuis en hoef haar maar 40 uur in de maand naar de oppas te brengen. Mijn man heeft op vrijdag ouderschapsverlof.
Deze week gaat ze 4 dagen naar de oppas en dan volgende week alleen de donderdag.

die week erop alleen de maandag . en dat is wel zo lekker dat ik veel bij mijn meissie ben.
vind dit werk heerlijk, je zit maar met z'n tweeen en geen management, lekker de radio aan.........heerlijk

moet wel ook weekeinden werken en ook soms feestdagen maar daar zijn wemal aangewend.

Wat doen jullie voor werk?

Terug
Bovenaan