Hallo zijn jullie er nog?

Hoi Issie, ja ik ben er

@Sil, je verhaal is ook goed, en ik ben blij dat jij dat zelf ook vindt. Ik denk dat als ik nog zat te twijfelen of ik hulp nodig had, ik door jouw boek wel had ingezien dat ik het nodig zou hebben, dus een paar weken geleden was mijn reactie wellicht anders geweest. Dan was het een eye-opener en nu was je boek daarvoor net effe te laat.
Ik zit er niet over in; ben blij je op dez manier nog beter te leren kenne.

Liefs Ida

Nee, ff serieus, met die rug kom ik niet ver...ook niet in het huishouden en het regende de hele dag vandaag, dus ja...wat ga je dan doen? Forummen...

Ik vind dat zo erg voor je Issie, dat je zo met je rug loopt te tobben en er zo'n pijn mee hebt. Je hebt al zoveel tegenslag en dat dit erbij. Vind het echt heel oneerlijk voor je.

@Ida; Ik denk dat je gelijk hebt, wat betreft het tijdstip van mijn boek voor jou.
Nu ken jij mij beter dan ik jou, dus ik verwacht van jou ook een boek op de markt binnenkort!
@Issie;
Nog steeds zo'n last van je rug? Wat vervelend joh! Je hebt het een keer verteld, maar ben het vergeten, maar wat is er ook alweer precies aan de hand?

Nou Sil, toevallig schuilt er ergens in mij wel een schrijverstalent, dus wie weet.

Ik ben alleen niet zo dapper als jij om dat openbaar te maken in boekvorm vrees ik.

Terug
Bovenaan