Hallo zijn jullie er nog?

Even tussendoor, m'n minipizzatje is klaar dus die ga ik effe opeten. Kom zo terug

@Sil, er zit een scolyose onder in mijn rug. Er zitten van die uitsteeksels aan je wervels zeg maar, en eentje daar van is w.s. heel vroeger bij een val een keer afgebroken.
Ik was 2 ofzo en was gevallen en kon bijna niet meer lopen van de pijn.
Naar het ziekenhuis, maar daar werd er niks aan gedaan.
Een operatie was teveel risico dat ze zenuwen zouden raken zeg maar.

Later is er nog eens sprake van geweest dat ik in een gipsbed zou moeten zodat het weer goed zou kunnen groeien, maar daar waren de klachten net iets te weinig voor.

Nu heb ik veel last van mijn rug als ik veel spanningen heb, moe ben, het druk heb gehad of wat dan ook.
De spieren in mijn rug verkrampen dan helemaal waardoor zenuwen bekneld raken.
Vaak heeft het zijn tijd nodig om weer te herstellen.
En rust...maar dat gaat zo moeilijk met die kleine uk he?!

@ Sil, wat heb je toch een schat van een dochter zeg! op die foto bij dat topic over verliefd! Geweldig!  

Was inderdaad erg lekker.

@Issie, heb je nu achteraf zoiets van: hadden ze maar geopereerd toen het nog kon!

@ Ida, nee.
Het risico was gewoon te groot.
Ik zou er nu trouwens ook nog voor kunnen kiezen hoor.
Kijk, met deze klachten valt eigenlijk gewoon goed te leven...neemt niet weg dat ik er echt wel van baal.
Maar het risico dat ik niet goed uit de operatie kom (dus zenuwen geraakt enz.) is best groot en weegt niet op tegen de klachten die ik nu heb.

Dus je zou het risiko lopen om in een rolstoel terecht te komen bijvoorbeeld?

En er is geen ander redmiddel? Ik vind het dapper van je dat je zegt dat je er goed mee kan leven terwijl je zo'n pijn hebt.

Terug
Bovenaan