Hallo zijn jullie er nog?

sorrie voor de kleine lettertjes, krijg ze effe niet groter.
Had het vanmiddag al getypt en in het kladblok gezet; vandaar

Fijn om te lezen wat je ervan vond Ida.
Wel jammer dat je er misschien een iets andere voorstelling van had.
Dat ik niet verder ben ingegaan op het herstel komt doordat het schrijven op zich een onderdeel was van mijn herstel.
Toen ik het begon te schrijven, zat ik nog volop in therapie. En nog steeds denk ik dat ik elke dag iets meer over mezelf leer.

Dus nogmaals; erg jammer dat je iets anders/meer had verwacht. Ik zou je alsnog willen helpen door over mijn herstel te vertellen?

Wat je schrijft dat het schrijven van het boek op zich een onderdeel van je therapie/herstel was, dat had ik al gedacht en dat is natuurlijk heel goed. Ik kan me ook voorstellen dat dat je geholpen heeft. Ik had inderdaad net iets andere verwachtingen maar dat geeft niet.
Bedankt voor je voorstel om alsnog over je herstel te willen praten/schrijven. Vooralsnog nog even niet, mag ik er nog even over denken? Ook in welke vorm of zou je alles via het forum willen vertellen?
Maar ik ga nu afsluiten, we hebben het er nog wel eens over.

Groetjes he

Ida

Als je dit nog leest;
Tuurlijk mag je daar over nadenken, het is maar een voorstel en het staat je helemaal vrij om ermee te doen wat je wilt.
Liever niet alles via dit forum dan...
Welterusten Ida en ik hoor wel van je !

Hoi Sil,

Ik heb je berichtje gelezen, prima zo en je hoort nog van me. Ik denk ook dat via het forum geen goed idee is.
Ben je niet teleurgesteld van m'n reactie?

Hoi Ida,

Nee hoor, ik ben niet teleurgesteld. (Ik ben inmiddels wel zo gegroeid dat ik weet dat het verhaal goed is en dat de mening van anderen daar niks meer aan kan veranderen)
Ik word alleen wel een klein beetje verdrietig als je verwacht had dat het je kon helpen en het je dan niet helpt.
Ik vertel er meestal ook bij dat het een verhaal is over de periode na de geboorte van de eerste, zodat duidelijk is waar het over gaat. Is er bij jou dan bij ingeschoten...
Ik krijg voornamelijk te horen dat het moeders helpt, omdat ze er zoveel herkenning in vinden en ik had gehoopt dat dat bij jou ook het geval zou zijn.

Terug
Bovenaan