Hallo zijn jullie er nog?

Ik heb me sinds de afgelopen 10 maanden nog niet zo fijn gevoeld als vandaag. Echt super.
Er was hier dus iemand van het CB van Stevig Ouderschap en die zag nu in dat ik depressief ben en blijkbaar heeft dat me heel goed gedaan. Mede door jouw boek eigenlijk ben ik hier positief over want ik weet nu dat daar vanaf te komen is.

ps het kan zijn dat ik zo weer effe weg ben; Thomas huilt weer heel zielig

Wat fijn om te lezen Ida! Ik had je gesprek met Issie ook al gelezen van vanmiddag en begrepen dat je een hele goede dag had.
En wat zal het idd goed voelen om een bevestiging te horen van degene van Stevig Ouderschap. Je bent dus niet gek en je bent dus geen slechte moeder, maar je bent depressief! En daar is zeker wat aan te doen, al zal het wel een lange weg worden.
Maar ik weet zeker dat het je gaat lukken met alle hulp die je nog gaat krijgen.
Thomas is niet zo lekker hé?

ben ik weer

ja, die bevestiging doet heel goed. en dus ook de hoop dat het goedkomt en ik niet gek ben.

ja, Thom heeft 38,5 verhoging; is snotverkouden (zacht uitgedrukt) en dus een tandje rijker. En toch heeft z'n mama een gewelidige dag. Ik kan er echt voor hem zijn en dat voelt voor beiden goed.

Ik wil trouwens ook nog even spuien;
Ik heb een vreselijke baaldag vandaag! Ik ben moe, wordt overal boos om en de tranen zitten heel hoog.
Ook weer woorden met vriend-lief uiteraard, omdat die weer niet snapt waarom ik me zo voel en maar weinig andere mensen op het moment bij wie ik mijn hart kan luchten.
AAAAARRRRRGGHGGGGHGHHGHHGHGH

Zo, dat lucht op...

Terug
Bovenaan