Hallo zijn jullie er nog?

Dat maakt helemaal niet uit joh! Maak je er maar niet druk om, je hebt toch nog gereageerd! Zelfs nog een keer, lang na je bedtijd.

Hoe is het met Thomas?

Lief van je Sil dat je het zo oppakt.

Thomas is nu echt ziek. Verkouden, lichte verhoging en keelpijn. Ook slaapt ie heel veel.

En hoe is het met jouw baaldag?

Ach wat zielig voor Thomas! Misschien troost het hem dat zijn vriendinnetje ook niet lekker is?!

Mijn baaldag is weer verdwenen, gelukkig. Ik ben nog wel giga-moe; Kyara heeft weer heel de nacht gehuild van de pijn in haar buik. Ik ben vanmorgen al met haar naar de hap geweest, maar ze konden niets vinden.
Maar ondanks het gebrek aan slaap, lijk ik alles veel beter te kunnen hebben vandaag.
Chloë is dus ook niet lekker, jengelig en dus niet erg gezellig. Haar 5e tandje is ook doorgekomen, dus misschien zit dat ook wel dwars.
Het valt allemaal niet mee, groter worden...

En hoe is het met jou vandaag?

Wat zielig ook voor Kyara zeg, dat ze zo'n pijn in haar buik heeft. En Chloë dus ook niet fit. Wel fijn dat jij je beter voelt dan gister. Bij mij andersom maar ik ben dus ook wat grieperig. Hoofdpijn en verkouden. Komt zeker door de herst. Er heerst wel het een of ander.

Heb je overdag nog effe je ogen dichtgedaan of niet?

Wat jammer dat je je niet zo  lekker voelt Ida. Maar er zal idd wel wat heersen, want je hoort het van veel mensen dat ze niet lekker zijn.

Ik heb nog geen kans gehad om bij te tanken, want vriend is weer aan het klussen, dus ben ik home-alone.
Ik moet helaas weer dag gaan zeggen. Ik had Kyara beloofd dat zij ook nog even mocht computeren, dus die zit al een poosje te wachten.
Veel beterschap met jezelf en met Thomas en misschien nog tot later.
Doei..

prima Sil

geef je meiden maar een extra knuffel namens ons en wie weet tot later!

Hallo, eindelijk weer tijd. Ben zo vreselijk druk geweest.

@Sil, ik heb je boek uit. In een avond uitgelezen. Ik vond het  best herkenbaar. De paniekaanvallen en routinedrang  herken ik niet  maar je hebt het mooi omschreven. Vooral die omschrijving van zo'n paniekaanval is heel beeldend. Ik kan me er zo dus wel een voorstelling van maken.
Maar dat moeten wennen aan het moederschap en de eenzaamheid is denk ik voor veel moeders herkenbaar. Fijn dat er dan moeders zijn die erover durven te schrijven. Want het is toch een persoonlijk verhaal en ik vind het knap dat je dat openbaar maakt. En fijn dat het nu goed met je gaat . Je  mag trots zijn op jezelf

Terug
Bovenaan