Hallo zijn jullie er nog?

Hé Juf, weer terug van weg geweest!
Leuke tijd gehad? Alles goed met je meisje?
Bedankt voor je reactie op mijn boek. Het is erg fijn voor mij om te weten wat anderen er van vinden. Vooral omdat het een erg persoonlijk verhaal is; als mensen dan zouden zeggen 'vind er geen bal aan' dan is het op tafel gooien van mijn leventje verspilde moeite geweest.
Maar gelukkig heb ik dat nog niet te horen gekregen.
Sil

Hallo allemaal!
Ben ook een tijdje niet hier geweest... wel gelezen maar weinig geschreven. Wij zijn allemaal ziek geweest (van een pannenkoek) en ben nu net weer beter. het valt ook niet mee om weer in het ritme te komen van werken en zorgen, maar goed, dat komt wel weer goed na een tijdje denk ik.
Ik lees net dat het weer wat beter gaat Sil, gelukkig maar... Ik hoop voor je dat je toch nog ergens tegenaan loopt dat je je eigen geld weer hebt. Wij gooien hier al het geld op 1 hoop en dat besteden we ook samen, op = op. Maar we kopen weinig voor onszelf, allebei trouwens, omdat er gewoon niet zoveel geld is. Misschien nog een boek schrijven! Ik heb je boek nog niet gelezen, maar dat ga ik zeker nog doen en wie weet, krijg je toch een idee voor een nieuw boek. Hier kun je vast inspiratie genoeg opdoen.
Op het ogenblik ben ik veel alleen met Joran en de hondjes en dat valt me ook niet mee. Gisteren een hele erge huilbui gehad omdat mijn vriend vandaag gaat voetballen en ik dus weer alleen ben!  Maar ja... nu gaat het wel weer. Hij kan er ook nisk aan doen, moet egwoon veel werken.
Liefs, Susan

Voor de nieuwschierigen onder ons... oa Sil27 dus
Er is wéér het e.e.a gaande op de oorbellen-topic... hahaha, en natúúrlijk kon ik het nu ook weer eens niet laten om te reageren.. hahaha, ik zal het eens niet zijn

Hé suus en Debby,
Wat leuk om jullie weer tegente komen hier.
@Debby; Ik heb het gelezen hoor, hou die topic nauwlettend in de gaten.
Ik had zelf ook een hele reactie getyped, maar toch maar niet geplaatst. Is niet goed voor mijn bloeddruk.

@ Suus;
Wat vervelend dat jullie ziek zijn geweest. Weet je zeker dat het van die pannenkoek was, want volgens mij ligt half nl plat met buikgriep. Hier heeft ook de helft hem al gehad.
Wat vervelend dat je vaak alleen zit, da's niet leuk! Ik ken het; vriend klust vaak bij, naast zijn werk. Dat is wat geld betreft natuurlijk erg fijn, maar ik vind het minder fijn om constant alleen te zitten met de kids.
Maar er wat van zeggen is heel moeilijk, want hij doet het tenslotte ook voor ons!

We gooiden al het geld hier trouwens ook op 1 hoop, maar het punt is dat ik nu niks meer heb om erop te gooien. En dat is waar ik tegenaan loop.
Maar ik heb me voorgenomen om het wat meer naast me neer te leggen...
Allemaal nog een fijn weekend!
Sil

He Suus en Juf,

Fijn dat jullie er weer zijn.
Hier heerst ook griep met keelpijn en snotterijen.
Zo jammer dat Thomas nog niet kan snuiten. Op welke leeftijd kunnen die kleindtjes dat ongeveer?

groetjes Ida

Lees steeds meer over je boek sil, maar staat het ergens op internet ofzo, ben een beetje nieuwsgierig geworden....

Janine

Hoi geinteresseerden in Sil d'r boek.
je mag eigenlijk geen links meer plaatsen maar hier dan maar even een uitzondering:

http://www.boekscout.nl/html/looij.html

Daar kun je hem ook bestellen

groetjes Ida

Hé Ida, bedankt voor het plaatsen van de link!

Ennuh, da's een goeie vraag over dat snuiten! Ik zou het echt niet meer weten van Kyara?!
Ik denk dat je rond het jaar een beetje voor kan doen hoe het moet, maar ook hier geldt weer dat alle kindjes anders zijn.

Chloë heeft trouwens weer iets raars; Als iemand anders z'n neus snuit, dan gaat ze heel hard huilen!  Echt heel hysterisch met dikke tranen en grote uithalen.
Dus dat wordt gezellig hier de komende herfst en winter.

Terug
Bovenaan