Hallo zijn jullie er nog?

Allemaal?
Dat ben ik en dat was JUF maar die is alweer pleite.

Hoe is het met jou Sil?

Ik dacht dat het stiekem misschien toch drukker zou zijn!

Met mij gaat alles zijn gangetje. En hoe is de dag voor jou verlopen Ida?

Nou ik loop zo afschuwelijk op m'n tenen dat ik het echt niet leuk meer vind. Morgen ga ik dus een verwijsbrief halen (vragen) om hulp te krijgen want ik kan echt niet meer.

Je boek is nog niet binnen helaas.

Oh lieve Ida, wat vervelend om te horen dat het zo slecht met je gaat.
Heel goed dat je morgen een verwijsbrief gaat halen. Zo kan het niet langer!
Ik zou je zo graag willen helpen..
Sil

Misschien had ik ook wel veel eerder aan de bel moeten trekken.
Maar wij krijgen dus in eerste instantie hulp van het CB namelijk Stevig Ouderschap alleen dat is dus bij lange na niet voldoende. Ken jij S.O.?

Nee, dat ken ik niet. Wat houdt dat in?
En achteraf moet je niet kijken, daar verander je toch niks meer aan. Ik heb mezelf heel lang verweten dat ik zo'n dip heb gehad waardoor ik veel van Kyara heb gemist.
Totdat ik dacht; als ik al die energie die ik in het verwijten steek, nou eens omzet in aandacht voor Kyara...?!
Werkte veel beter!
En je gaat nú toch hulp zoeken, da's iig een hele goede stap in de hele goede richting!
Sil

SO is dan komt er iemand eens in de zoveel weken langs om te praten hoe het gaat. Dat is voor moeders of vaders die zelf in hun eigen jeugd geen goed voorbeeld of band met hun ouders hebben gehad. Maar ze blijken niet deskundig ofzo te zijn. Zodra je dus echt vastloopt dan weten zij het ook niet en dan zeggen ze dat je echte hulp nodig hebt. Het zijn dus gewoon verpleegkundigen die een cursus probleemgevallen hebben gehad en daar heb je duus niks aan.

Terug
Bovenaan