Hallo zijn jullie er nog?

Die ga ik eisen! haha

Maar ik ben dus nogal smal gebouwd en als ze de volgende keer zien/voelen dat het weer een reus wordt dan krijg ik een ks. Maar dat voelen daar heb ik geen vertrouwen in want ze zaten er dus de vorige ook behoorlijk naast. Maar ik vind het de afgelopen 10 maanden zo zwaar (nog buiten die ellendige bevalling om) dat ik zowieso niet weet of ik nog wel een tweede wil.

Wat een verschil in ervaringen he. Mijn bevalling viel erg mee. Ik was van tevoren bang voor het persen omdat ik ziek was geweest en bang was mijn alvleesklier kapot te maken. Maar toen het eenmaal begon ging het allemaal vanzelf en redelijk vlot

Het was eigenlijk zo:

Op vrijdag braken de vliezen. Maar er kwamen geen weeen.
Op zaterdag wekten ze de weeen op. Maar er kwam geen ontsluiting.
Op zondag versterkten ze die rotweeen; Nog steeds amper ontsluiting
En zondagmiddag half vijf eindelijk ks.
Na de kraamweek is die wond ook nog gaan ontsteken en heb ik 8 weken met een ontstoken wond gelopen. Al met al vreselijk.
Oh ja en dus kwam ik in een depressie terecht.

ik heb tijdens de zwangerschap altijd lopen gillen dat ik geen 2e wil maar nu is het best wel welkom hoor.

die zwangerschap mag me gestolen worden maar het kindje ................. heerlijk.
zat van de week in haar kleding kast en zag nog pakjes 50...................................

wat is ze dan groot he en wat zijn ze klein geweest..

oeps ida............ wat een verhaal!!!

dan kan ik eht me voorstellen dat je geen 2e wilt.

bij ons dus echt anders gegaan.

Ze lag in stuit, ze hebben het proberen te draaien maar dat lukte niet en toen werd de datum geprikt............. 2 weekjes later had ik een mooie meid.

Die wond is wel iets rood geworden maar dat komt omdat ik overgewicht heb en de buik overheld over de wond maar mijn mannetje heeft de wond elke dag 2x ingesmeerd met canlendula.
Dit ging goed. ik was ook geplakt en niet gehecht.

Hoi Allemaal!

Ik kom nog heeel even meekletsen oke?
Pfff, ben weer eens helemaal kapot! Ik was al moe, maar moest vanmorgen om 6.00 opstaan om te werken  en heb tot 18.15 gewerkt!!
Mijn meisje wilde ook nog eens de hele dag niet slapen. Is om 19.15 tijdens de fles in mijn armen in slaap gevallen. Zo schattig, ben nog even 10 minuten blijven zitten om naar d'r te kijken
Ga proberen om vanavond weer optijd in bed te liggen, dus nog even hier kletsen, dan douchen en heeeerlijk naar bed!

Oh Ida dat herken ik ook wel. Ik merk dat ik nu weer in een wat stabieler en rustiger vaarwater kom maar ik ben de afgelopen 9 maanden echt de kluts kwijt geweest. Ik wist/weet soms echt niet wat ik met mezelf aan moet. Denk toch wel de hormoonhuishouding. En in mijn geval mijn heftige ziekbed.

Ja en wat betreft die 2de. Ik wil dolgraag maar ben doodsbang voor een herhaling van wat er in mijn eerste zwschap is gebeurd. Je kunt op zijn minst stellen dat ik een verhoogt risico loop op herhaling. Ik heb besloten voorlopig geen beslissing te nemen en dat geeft me wel wat rust. Misschien dat ik vanzelf de moed krijg, we zien wel.
In jouw geval zou ik ook een ksnee eisen. Sommige vrouwen zijn er gewoonweg niet op gebouwd. Dat blijkt maar weer uit jouw verhaal. Een nichtje van mij heeft trouwens precies hetzelfde gehad. Verschrikkelijk natuurlijk.

Das dan inderdaad een heel verschil Daisy. Fijn in elk geval voor je.

He maar lieve meiden, ik weet dat we middenin een goed gesprek zitten maar ik ga nu wel echt afsluiten. Wellicht tot morgen en welterusten straks

Ida

Terug
Bovenaan